• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Min stackars GW5000 har rÄkat i kÀftarna pÄ en destruktiv hund:arghh: Tror det klarade sig förutom bandet som var roligast att tugga pÄ.

Var finns band att köpa?

GÄr det att ha ett sÄnt dÀr metallband som man ser en del har och var finns de i sÄ fall?

Originalband duger ocksÄ.

Kanske nÄgon hÀr som har nÄt de vill avyttra?
Min DW-6600 rÄkade ut för liknande incident dagen efter jag fick hem den frÄn Ebay:grumpy: SÄ den sitter numera pÄ Gw-5000-band.
HĂ€r finns original-band iallafall: https://www.ebay.com/itm/Genuine-Ca...p2349624.m46890.l6249&mkrid=711-127632-2357-0

Brt
20210925_165155.jpg

Trist
 Jag har ett originalband till en square 5610 om du vill ha det. Ligger i en lÄda och skrÀpar sen jag skaffade ett kombi bracelet. Pm med adress sÄ skickar jag.
Edit. Vet dock ej om det passar

Tack för det erbjudandet, det uppskattas. Är bĂ€st jag kollar upp först om det eventuellt kan tĂ€nkas passa.

(Hittade till GW5000 nu)
(Klarar fortfarande bara ibland att citera 2st i samma post)

Senast Àndrad:
Senast Àndrad:
Sjukt snygg nyans pĂ„ det gula alltsĂ„. Har bestĂ€llt en sjĂ€lv 🙂
Jag var lite skeptisk först och tÀnkte skaffa en svart, men den Àr sjukt snygg! Dock Àr tjejen inte sÄ imponerad Är tycker att "du kan bara ha helt svarta klÀder till den, annars gÄr det inte att matcha med andra klÀder..." Samt "80 talet ringde med sina fÀrger". Men jag gillar den starkt :)
Har ocksÄ kopplat ihop min mot appen, vilket meck var ju som ett halvt jobb.
Avundas inte @roosterman nÀr han ska koppla in/uppdatera alla sina klockor.
Kollade aldrig om man kunde de utan, utan kĂ€nde att appen Ă€r vĂ€l mer korrekt sĂ„ det Ă€r vĂ€l lika bra Ă„ göra det samt skaffa en G-Shock konto sĂ„ har man de gjort för andra klockor 👍

Du Ă€r i shoppartagen du! Ser aldrig nĂ„gra annonser frĂ„n dig? Blir det nĂ„tt sĂ„lt? 😂
Haha, man Àr ju inte som @roosterman direkt!
Har sÄlt tvÄ sen sommaren. Men bÄda utan annons. Bara heads up hÀr i gruppen.
Bla köpte @Meraborsten tillbaka den GWG-1000 jag köpte av honom i vĂ„ras. En sĂ„n sak Ă€r ju helt underbar i denna trĂ„d, att klockorna stannar i trĂ„den sĂ„ fler fĂ„r glĂ€dje av dem 😍

du behöver inte en vintage Certinadressare đŸ€“đŸ™ˆ
Jag har en likadan, vilken Certina har du? 😊

Edit: SĂ„g den nu pĂ„ köp/sĂ€lj. Otroligt nog sĂ„ har jag precis den fast utan datumbubblan. Intresset frĂ„ndrages. 😆

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp