Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Smoky grey! Cool!Riseman
Sitter bra tycker jag! Jag Àr fortfarande sugen pÄ en frogman ... men det finns sÄ mÄnga squares som jag Ànnu inte har!HÀr kommer lite bilder pÄ en Frogman (GWF-D1000) och en square (GW-5000). För att se skillnaden i storlek mellan dom vet att nÄgra i trÄden har efterfrÄgat det @Fujoor och nÄgon mer tror jag.. hÀr Àr bilderna iallafall.
BÄda klockorna sitter pÄ min handled som Àr ca 17-17,5 cm.
Ser att dom inte Àr synkade.. fÄr fixa det.
Intressant! Trodde Frogman skulle se mycket större ut, men det Àr nog square:n som Àr större Àn man tror nÀr man rÀknar hela omfÄnget samt lug-to-lug!HÀr kommer lite bilder pÄ en Frogman (GWF-D1000) och en square (GW-5000). För att se skillnaden i storlek mellan dom vet att nÄgra i trÄden har efterfrÄgat det @Fujoor och nÄgon mer tror jag.. hÀr Àr bilderna iallafall.
BÄda klockorna sitter pÄ min handled som Àr ca 17-17,5 cm.
Ser att dom inte Àr synkade.. fÄr fixa det.
Intressant! Trodde Frogman skulle se mycket större ut, men det Àr nog square:n som Àr större Àn man tror nÀr man rÀknar hela omfÄnget samt lug-to-lug!
Sitter bra tycker jag! Jag Àr fortfarande sugen pÄ en frogman ... men det finns sÄ mÄnga squares som jag Ànnu inte har!
Intressant! Trodde Frogman skulle se mycket större ut, men det Àr nog square:n som Àr större Àn man tror nÀr man rÀknar hela omfÄnget samt lug-to-lug!
Ja. Bilderna gör det inte riktigt rĂ€ttvist Ă€ndĂ„. Froggen kĂ€nns mycket större pĂ„ handleden Ă€n vad en square gör. Froggen blir vĂ€ldig âlĂ„ngâ lug2lug.Plus att Frogman vĂ€xer ju pĂ„ ena sidan och visuellt ser den mindre ut Ă€n vad den Ă€r. Tror jag.
Just den röda Ängrar jag att jag inte köpte nÀr den fanns tillgÀnglig. Nu har den ju rusat upp i pris!Sqares, sqares, squares...
Screwbacks...
Inte screwback..
Dessa + en g-2000 har ramlat in sedan maj-ish, men behöver lite mer fÀrg tror jag.
Den röda gillar jag, tog ett tag innan jag fick tag pĂ„ den. Tror jag pmâade alla som postat bilder pĂ„ den. Finns frĂ„n 2600 pĂ„ bukten.Just den röda Ă„ngrar jag att jag inte köpte nĂ€r den fanns tillgĂ€nglig. Nu har den ju rusat upp i pris!
Typ dubbelt sĂ„ dyr som originalpris. Det roliga ligger ju i jakten att hitta det till ett bra prisDen röda gillar jag, tog ett tag innan jag fick tag pĂ„ den. Tror jag pmâade alla som postat bilder pĂ„ den. Finns frĂ„n 2600 pĂ„ bukten.
Sqares, sqares, squares...
Screwbacks...
Inte screwback..
Dessa + en g-2000 har ramlat in sedan maj-ish, men behöver lite mer fÀrg tror jag.
Om du sĂ€ger att den bilden Ă€r tagen med en mobiltelefon sĂ„ blir jag grymt avundsjukâŠ
Iphone 8. HandhĂ„llet pĂ„ passagerarsidan.Om du sĂ€ger att den bilden Ă€r tagen med en mobiltelefon sĂ„ blir jag grymt avundsjukâŠ
Sqares, sqares, squares...
Screwbacks...
Inte screwback..
StÀmmer! Det Àr en gw-m5610bc pÄ komposit-lÀnk.Sista bilden till höger, svarta kreationen, Àr det en 5610bc?
Rolig samling!
StÀmmer! Det Àr en gw-m5610bc pÄ komposit-lÀnk.
MÄste testa en sÄdan dÀr nÄgon ggn. Gillade 5610bb jag hade frÄnsett att det kÀndes lite för lite text pÄ den, samt nyfiken pÄ lÀnken!
Negativ display Àr ju inte alltid optimal men det vet du ju redan, men jag gillar det!
LÀnken Àr bra omvÀxling till att alltid köra Gs pÄ gummi, mikrojustering i spÀnnet Àr ju riktigt nice sÄ man kan fÄ till rÀtt lÀngd.
Japp! Tiden kan man ju kolla pÄ mobilen i vÀrsta fall.Coolhetsfaktor först 5600bb verkar rÀtt kul med!
Jag har aldrig haft nĂ„n rangeman sĂ„ det kan jag inte uttala mig om men hĂ€r har du mĂ„tten frĂ„n frĂ„n casios hemsida slĂ€nger med hemsida ocksĂ„ ifall du vill lĂ€sa lite meraDen dĂ€r var grymt snygg? Ăr den i storlek med en rangeman?
Jag har aldrig haft nÄn rangeman sÄ det kan jag inte uttala mig om men hÀr har du mÄtten frÄn frÄn casios hemsida slÀnger med hemsida ocksÄ ifall du vill lÀsa lite mera
- 59.1Ă52.4Ă16.1mm. https://www.casio-intl.com/asia/en/wat/watch_detail/GST-S110D-1A/