• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

KvÀllens kompanjon blev denna :)
3E4AD6D1-0440-46EF-B5D5-7494E27DB543.jpeg

Snygg! Ser mycket bÀttre ut Àn de vanliga GG-1000, tycker jag! Enda problemet Àr det som alltför mÄnga G lider av: storleken. ;)
Det Àr svÄrt att fÄ in alla funktioner och stöt/vatten osv i ett litet format. Men jag hÄller med, stÄr sjÀlv i valet om jag ska köpa en Rangeman, stor klocka. Dock sitter den vÀldigt bra pÄ armen.

Det Àr svÄrt att fÄ in alla funktioner och stöt/vatten osv i ett litet format. Men jag hÄller med, stÄr sjÀlv i valet om jag ska köpa en Rangeman, stor klocka. Dock sitter den vÀldigt bra pÄ armen.
Jag har haft Rangeman (9400) tvÄ ggr och Àr riktigt sugen pÄ den igen. Det Àr storleken som gjort att jag sÄlt den tvÄ ggr, men den Àr verkligen snygg pÄ ett bra maffigt sÀtt och har de flesta funktioner man vill ha. SvÄra beslut man har framför sig! ;)

DÄ fÄr man hoppas att nya Mudman bli ungefÀr sÄ hÀr:
Design och skÀrm som nya Rangeman bara storlek mindre, dvs MAX 55mm.
Funktioner: Solar, Alti, Baro och Comp och StegrÀknare dÀr Comp har backtrack funktion baserad pÄ tid och stegrÀknare.
INGEN GPS, BT eller Multiband... GPS och kartor har man i mobilen, Multiband saknar jag inte eftersom min G-9300 diffar bara 3 sek/mÄnad... dvs, total frihet, ingen BT men maxade funktioner ;)

Eftersom GPS-sensorn pÄ nya Rangeman Àr sjÀlva bezeln... sÄ kan man fixa till det att bezeln i den nya Mudman kÀnner av Alt, Baro, temp och Comp.. och visar allt samtidigt pÄ skÀrmen med en enda tryck.

Senast Àndrad:
DÄ fÄr man hoppas att nya Mudman bli ungefÀr sÄ hÀr:
Design och skÀrm som nya Rangeman bara storlek mindre, dvs MAX 55mm.
Funktioner: Solar, Alti, Baro och Comp och StegrÀknare dÀr Comp har backtrack funktion baserad pÄ tid och stegrÀknare.
INGEN GPS, BT eller Multiband... GPS och kartor har man i mobilen, Multiband saknar jag inte eftersom min G-9300 diffar bara 3 sek/mÄnad... dvs, total frihet, ingen BT men maxade funktioner ;)

Eftersom GPS-sensorn pÄ nya Rangeman Àr sjÀlva bezeln... sÄ kan man fixa till det att bezeln i den nya Mudman kÀnner av Alt, Baro, temp och Comp.. och visar allt samtidigt pÄ skÀrmen med en enda tryck.

HĂ„ller med. Typ en midsize mudmaster eller en rangeman hade varit fint.

Tillbaka
Topp