Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som en vanlig 5600 i ett jelly case.Vad heter denna och var hittar jag den??
Jelly case Àr inte en officiell del förutom pÄ en av de nyare lim ed modellerna. Bilden ovan (som @Writer136 sa) Àr troligtvis en standard dw-5600e med valfri am del frÄn Aliexpress (sök pÄ dw-5600 transparent bezel).Vad heter denna och var hittar jag den??
Nej allt Àr original, dock inte original för den modellen.FÄ se om jag hÀnger med i svÀngarna nu - Àr det originalband eller AM?
Gillar ni squares och fÄr chansen att testa millenniumklockan g-2000 sÄ gör det!
HÀr Àr min g-2000a-2jf frÄn mars 2000
Kör samma G 2 dagar i rad
FrÄn gruppköpet? Bara fyra stycken som valde den runda. Man kanske skulle hakat pÄ den. Lite annorlunda, men mycket fin!Kör samma G 2 dagar i rad
Dom Àr minst lika sköna som square @spammerstakeahikeRunda G Àr kul!
Ăr den nĂ„n skillnad i bekvĂ€mlighet jĂ€mfört med en square?
Ingen aning om den Àr frÄn gruppköpet faktiskt, men köpt pÄ forumet Àr den @RemofflanFrÄn gruppköpet? Bara fyra stycken som valde den runda. Man kanske skulle hakat pÄ den. Lite annorlunda, men mycket fin!
Dom Àr minst lika sköna som square @spammerstakeahike
Ingen konstig frÄga tycker jag vilket pÄmminde mig om att det ligger en G och vÀntar pÄ mig pÄ utlÀmningstÀlletHaha frÄgan kanske var rÀtt dum egentligen. Den runda Àr ju som en vanlig rund klocka.
Fick ett paket idag, ett mycket trevligt paket!
En Frogman! Sitter bÀttre Àn vad jag trodde!
Kul att du gillar den!
Tack!Ăr det en av de nyare modellerna? Snygg!
Du vet vad det innebÀr @FujoorKul att du gillar den!