Jag tÀnkte tvÀrt om, chansen ökar ju att den stannar för varje gÄng3-4 gÄngen!
Vill inte vara taskig men har en klocka lÀmnat 3-4 ggr kommer den lÀmna igen tror jag.
Sitter bra gör den iaf!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag tÀnkte tvÀrt om, chansen ökar ju att den stannar för varje gÄng3-4 gÄngen!
Vill inte vara taskig men har en klocka lÀmnat 3-4 ggr kommer den lÀmna igen tror jag.
Sitter bra gör den iaf!
Jag tÀnkte tvÀrt om, chansen ökar ju att den stannar för varje gÄng
Din GWG-1000 Àr ju ett undantag Men Àr det du som kör en fet exit pÄ Tratten?Jag har haft tvÄ GWG-1000 samt tvÄ SKX:er, efter andra gÄngen sÄ fick bÄda stanna
Din GWG-1000 Àr ju ett undantag Men Àr det du som kör en fet exit pÄ Tratten?
NÄgon av er som har kört GWG-1000 ute i naturen? Hur bra funkar t.ex kompass?
Ăr ruggig sugen pĂ„ en men svĂ„rt att rĂ€ttfĂ€rdiga nypriset
Klart att du mÄste testa en GWG. Riktigt toolig. Men stor. Om man vill ha ny hittar man dem alltsom oftast nÄgra tusingar under list, typ 5,5 - 6 tkr. Fina begagnade hittar du för runt 3,5.NÄgon av er som har kört GWG-1000 ute i naturen? Hur bra funkar t.ex kompass?
Ăr ruggig sugen pĂ„ en men svĂ„rt att rĂ€ttfĂ€rdiga nypriset
Det Àr en mod av G-shock_art pÄ insta.Squid game edition? Ser ju lite fejkad ut.
NÀsta "Love the earth" - version om man ska tro modellbeteckningenNy Rangeman pÄ G?
Ja. PĂ„minner lite om GW-9401KJ-3NĂ€sta "Love the earth" - version om man ska tro modellbeteckningen
Köp den nÄgon! Kanonpris!!Portern var en trevlig bekantskap men den fÄr vandra vidare, till samma oslagbara pris som @Ploprof slÀppte den för.
1600 kr skickat. Först till kvarn!
Helt galet pris!Portern var en trevlig bekantskap men den fÄr vandra vidare, till samma oslagbara pris som @Ploprof slÀppte den för.
Otroligt bra pris.Portern var en trevlig bekantskap men den fÄr vandra vidare, till samma oslagbara pris som @Ploprof slÀppte den för.
AlltsÄ, den Àr ju fin men jag har kommit fram till att min g-shock ska ha TS + MB6... DÄ kan man gÄ miste om sÄna hÀr rara smÄ Àrtor.Den Àr inte sÄld Ànnu, alla som svarat i trÄden hittills har nog redan varsin Porter
Man kan ha tvÄ Fast om det Àr rÀtt Àr ju en annan sakH
Helt galet pris!
NĂ€sta som man blir sugen, fast den redan finns i samlingen..
Man kan ha 2st, men dÄ ska den andra vara helt BNIB.Man kan ha tvÄ Fast om det Àr rÀtt Àr ju en annan sak
Han som lÀckte alla kommande modellerna pÄ WUS mÄste jobbar pÄ Casio eller nÄgon AD.Ny Rangeman pÄ G?
Du menar Agent Smith?Han som lÀckte alla kommande modellerna pÄ WUS mÄste jobbar pÄ Casio eller nÄgon AD.
TÀnkte eventuellt skaffa Maharashi bandet snart samt nÄgra nya bezels, sen kommer min GWG-1000 fÄr mÄnga dags timmar igenTredje eller fjÀrde gÄngen gillt för GWG-1000. Trevlig pjÀs
BlÀddra ett varv med mode knappen. NÀr du kommer tillbaka till tidvisning stÀller sig sekundvisaren pÄ 12,14,16 eller nÄgot liknande i en liten sekund. Kl 12 Àr fulladdat, sedan blir det mindre och mindre.Kan jag se laddningsnivÄn pÄ denna MRG som precis hoppat igÄng med coolfire?
Jag har haft tvÄ GWG-1000 samt tvÄ SKX:er, efter andra gÄngen sÄ fick bÄda stanna