Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
RÀtt klocka pÄ rÀtt platsChefen tyckte att bromsarna förde lite ovÀsen.
Detta Àr ocksÄ en av anledningarna till att mina fÀrgade band inte Àr i nyskick pÄ jobbklockorna.
Ska man kalla den lillebror till titanaren? Jag har en litet sÄn kÀnsla!
Hej. Ăr du intresserad byta den mot min square pĂ„ combi lĂ€nk? (Bluetooth, negative display, full set och ny skick)
Den dÀr Àr inte dum! Jag hade en King ett tag men blev inte riktigt kompis med den negativa skÀrmen, avsaknaden av mb6 och storleken. Den Àr STOHOHOHOHOOOOOOOR!FÀrgmÀssigt en tvilling till King.
LÀgger man pÄ tull och moms sÄ hamnar den pÄ ungefÀr samma pris som Amazon.Stoppa pressarna!
GD-350, blackout versionen bortskÀnkes i princip:
Casio G-Shock Digital GD-350-1B GD350-1B Men's Watch
We are lowest price watches supplier of Casio G-Shock Digital GD-350-1B GD350-1B Mineral Glass, Shock Resistant Men's Watch. Shop Now.www.creationwatches.com
842:- Àr vÀl ganska galet billigt?
Jag bestÀllde förstÄs för 14 dagar sen till fullpris, ca 1600:-
EDIT: det Àr alltsÄ nya klockor, inte beg.
Den dÀr Àr inte dum! Jag hade en King ett tag men blev inte riktigt kompis med den negativa skÀrmen, avsaknaden av mb6 och storleken. Den Àr STOHOHOHOHOOOOOOOR!
Hoppas allt gÄr bra!LÀmnat av @Roosterwife pÄ sjukan i Linköping..
Men hon rockar iaf Mudmaster
Tuff operation = tuff klocka
LÀmnat av @Roosterwife pÄ sjukan i Linköping..
Krya sig @Roosterwife!LÀmnat av @Roosterwife pÄ sjukan i Linköping..
Vad Àr det för ref pÄ den? Hade nÄgot liknande nÀr jag var yngre, köptes typ Är 2002 eller nÄt...har funderat pÄ att införskaffa en liknande igen..
HĂ€mtade precis ut denna, riktigt trevlig "in the flesh"!
Jag har inget emot standard modulen men kör de bÀttre moduler sÄ kommer ingen att köpa de andra modeller. Tror att de sparar de bÀsta kominationer till separat release.
Vafalls, har du vart i mina hoods idag??Ska ut pĂ„ turnĂ© i sydöstra SmĂ„land - dĂ„ Ă„ker MRGân pĂ„