WHeisenberg
Basic
Dubbelpostar. Grymt nöjd med bÄde klocka och kamera (iPhone 13 PRO).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Man sÀger inte alltid vad man menar...MÄste köpa pÄ mig fler sÄna hÀr innan modellen slutar produceras. SÄ att dom rÀcker livet ut!
du menar discontinued
Blir det en MudMASTER kanske?Tredje Mudman för idag
Imorrn blire det nÄgot heeelt annat
Nope, inget mud allsBlir det en MudMASTER kanske?
Jag gör allt med alla klockor som har mer Àn 100m/10bar. Dygnet runt. Vill ju anvÀnda prylarnaSkönt att se dessa bilder efter att ha lÀst en trÄd pÄ ett annat forum dÀr konsensus var att klockor inte ska utsÀttas för vatten. Inte i duschen och definitivt inte i form av bad. En snubbe hade en ny dykarklocka med 300 m WR men som absolut inte skulle utsÀttas för dusch eller handtvÀtt eftersom tÀtningarna dÄ skulle degraderas och klockan ta skada. Vet inte varför den trÄden gjorde mig lite ledsen. Jag duschar och badar med alla mina klockor, oavsett om det Àr en Sinn, Certina eller Casio, det tycker jag Àr en del av tjusningen med att köpa kvalitetsur med hög WR. Hur gör ni andra?
Ps. Givetvis förstÄr jag att man inte ska bada med vintage- eller dressklockor, men trÄden i frÄga handlade om helt nya klockor med WR mellan 300-1000 m. Tror det var WUS men Àr inte helt sÀker.
Vi kör den hÀr grymmingen en dag till. OWG-material
GWG-1000-1A3 verkar vara omtycktSamma hÀr.
GWG-1000-1A3 verkar vara omtyckt
En sann domedagsklockaDen Àr ju sÄ bra den kan bli! One of its kind.
Hoppas den inte blir disconnected... eh menar discontinuedEn sann domedagsklocka
SÄ hÀr ser sekundvisare pÄ min GWG-1000 ut vid 12 markeringen. Hur ser eran ut?
SÄdÀr ska en beater/jobbklocka se ut! Skrattar inombords nÀr folk kallar sin submariner för beater, de skulle aldrig behandla den som du gjort med kingenVet inte hur mÄnga dedikerade "gym-shocks" jag avverkat men sÄlde bort den sista sÄ nu fÄr jobbklockan rycka in
Nice! Det roliga med min Àr att sekundvisare trÀffar mitten pÄ alla andra markeringar förutom vid 12. SÄ om jag justerar för 12 sÄ kommer den bli fel för resten av markeringarna.
FÀrg?Vet inte hur mÄnga dedikerade "gym-shocks" jag avverkat men sÄlde bort den sista sÄ nu fÄr jobbklockan rycka in
#NSFWFĂ€rg?
Oavsett jag gillar det!
Vet inte hur mÄnga dedikerade "gym-shocks" jag avverkat men sÄlde bort den sista sÄ nu fÄr jobbklockan rycka in
NÀÀ⊠han bara jobbar svart som mĂ„lareĂr du porrskĂ„dis?
(nÀ, sjukt B kommentar sorry sorry x 100)