Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det mesta Àr nog fÀrg. All övrig skit gÄr oftast bort av bara lite regnvattenFÀrg?
Oavsett jag gillar det!
Din Àr som min. Men det syns bÀst nÀr man gör en hand reset genom att dra ut kronan och hÄll Alti knappen nedtryckt tills det piper till och slÀpp knappen. Alla visaren stannar vid 12 och dÄ ser man direkt hur sne sekundvisare Àr.
En veteran g-shock
HĂ„ller lĂ€nge och Ă€r tĂ„liga, Ă€nda nackdelen Ă€r att bezeln blir lĂ€tt repig, men det Ă€r ju en Ă€ventyrsklocka...NĂ„gon hĂ€r som har provat pro trek och kan sĂ€ga nĂ„got om hur dom kĂ€nns jĂ€mfört med Gâs?
Nice. Gillar 8900! Min SC-6 hÀlsar.Ett knippe osynkade 8900
MB6 Àr bra skit!
Den rosa Àr mest rÀtt tidmÀssigt
Den dÀr ligger i spaningslistanNice. Gillar 8900! Min SC-6 hÀlsar.
Den Àr jÀkligt bra!Den dÀr ligger i spaningslistan
Risken finns att det kommer en faktura frÄn fraktbolaget i efterhand, men hÄll tummarnaFick inte tag pÄ nÄgon i Sverige sÄ bestÀllde en begagnad frÄn Japan via Chrono24. Otroligt snabb frakt och jag tror jag kom undan tull/moms dÄ jag inte hört nÄgot. Eller kan det komma i efterhand? Jag har alltid fÄtt betala innan jag fÄtt varan tidigare.
VÀldigt nöjd med min nya GPW-2000 oavsett. Kul att ha en riktig bjÀsse pÄ kontoret.
Fick precis ett sms om att betala Men det fÄr det vara vÀrt!Risken finns att det kommer en faktura frÄn fraktbolaget i efterhand, men hÄll tummarna