• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

😁
IMG_20211013_123340.jpg

Fick inte tag pÄ nÄgon i Sverige sÄ bestÀllde en begagnad frÄn Japan via Chrono24. Otroligt snabb frakt och jag tror jag kom undan tull/moms dÄ jag inte hört nÄgot. Eller kan det komma i efterhand? Jag har alltid fÄtt betala innan jag fÄtt varan tidigare.

VÀldigt nöjd med min nya GPW-2000 oavsett. Kul att ha en riktig bjÀsse pÄ kontoret.

20211014_075623.jpg

Fick inte tag pÄ nÄgon i Sverige sÄ bestÀllde en begagnad frÄn Japan via Chrono24. Otroligt snabb frakt och jag tror jag kom undan tull/moms dÄ jag inte hört nÄgot. Eller kan det komma i efterhand? Jag har alltid fÄtt betala innan jag fÄtt varan tidigare.

VÀldigt nöjd med min nya GPW-2000 oavsett. Kul att ha en riktig bjÀsse pÄ kontoret.

20211014_075623.jpg
Risken finns att det kommer en faktura frÄn fraktbolaget i efterhand, men hÄll tummarna :)

Tillbaka
Topp