Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
JassÄ ingen till salu dÄ? Funderar pÄ eventuellt att börja kanskeSpelade en del förr, nu samlar dessvÀrre bössorna mest damm. Airsoft Àr ocksÄ ett gift likt klockor, lÀtt att det spÄrar ur .
Ja egentligen, men den gömdes under jackan som tur va nÀr ja inte kollade pÄ denDu skulle burit en Camo för bÀsta effekt!
Men snyggt att bÀra den sÄdÀr som en soldat.
Den dÀr saken med custom "skins" Àr ju faktiskt jÀtterolig. Borde ju Casio sjÀlva ha pÄ nÄgon modell.
Dotter kör Gshock. Mest för att jag satte pÄ timer inför lÀggdags...
Mmmm, hÄller med. Men hade en extra svart som fick bli testobjekt idagKommer att se cool ut pÄ din BL.
Gianni Agnelli goes G-shock?FortsÀtter Mudmaster temat
Smart!Har stÀllt in alarmen pÄ min grabbs g-shock nÀr han ska vakna, gÄ i skolan, duscha och lÀgga sig. Funkar förvÄnansvÀrt bra och jag slipper pÄminna honom hela tiden ocksÄ
Har stÀllt in alarmen pÄ min grabbs g-shock nÀr han ska vakna, gÄ i skolan, duscha och lÀgga sig. Funkar förvÄnansvÀrt bra och jag slipper pÄminna honom hela tiden ocksÄ
Gianni Agnelli goes G-shock?
Ănnu en av de perfekta lösningar att fĂ„ barn intresserade av saker som fungerar annorlunda och utan hjĂ€lp an smartphonesâŠ. Jag har inga egna barn men ser hur kusinernas 8,10 och 13- Ă„ringar, och Ă€ven min systers 24-Ă„riga dotter agerar heeelt förlamat och förvirrat nĂ€r de inte har mobilen i handen! De Ă€r sĂ„ jĂ€vla rastlösa nĂ€r de inte har mobilen inom armens lĂ€ngd att de blir belastning bĂ„de för de sjĂ€lva och deras förĂ€ldrar.
Men sĂ„ snabbt man applicerar en annan lösning pĂ„ problemet dĂ„ börjar saker ânormalisera sigâ och sjunka in⊠barnen har ibland sina âsmartaâ barnklockor som de pillar pÄ⊠24-Ă„ringen (alltsĂ„ en vuxen kvinna) som var helt ointresserad av smarta klockor och âmina fula Casiosâ, frĂ„gar alltid om hon fĂ„r lĂ„na min Rangeman under sin powerwalk runda, kolla pĂ„ vĂ€dret, ta tiden och pilla med kompassen!!!⊠under powerwalken sĂ„ ligger mobilen i jackfickan och inte i handen som innanâŠ
100% fejk
SÀg till nÀr du Àr ikapp min MRG De Àr dock inte gjorda av mig.! Första egengjorda repan. Lite pain Àr det allt.
Vet inte ens hur den uppkom. Men den gÄr inte kÀnna med nageln som tur Àr.
10 sÄna till sÄ blir det en fin patina.
FörstĂ„r precis hur du kĂ€nner. Kommer fortfarande ihĂ„g den första repan jag satte pĂ„ min första nya klocka. Putsad vĂ€gg vs Seiko turtle = sköldpaddan förloradeâŠ! Första egengjorda repan. Lite pain Ă€r det allt.
First cut is the deepest. Borstad titan Àr jÀttelÀtt att repa. Har en mekanisk klocka i grade 5 borstad titan. Fick första repa redan dagen efter jag fick den.! Första egengjorda repan. Lite pain Àr det allt.
RejÀlt OT, men var det detta?Sov i tÀlt inatt, GD-350 höll vakt.
First cut is the deepest. Borstad titan Àr jÀttelÀtt att repa. Har en mekanisk klocka i grade 5 borstad titan. Fick första repa redan dagen efter jag fick den.