dzlDave
Silver
Lite samma hÀr, TVA börjar kÀnnas lite för soace'ad och jag fortsÀtter nog ocksÄ pÄ min vanliga TB titanare.Ju mer jag tittar pÄ bilderna ju mindre jag Àr intresserad av den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Lite samma hÀr, TVA börjar kÀnnas lite för soace'ad och jag fortsÀtter nog ocksÄ pÄ min vanliga TB titanare.Ju mer jag tittar pÄ bilderna ju mindre jag Àr intresserad av den.
Jag trodde du satt klistrad vid Tradera nu och höll koll pÄ dina G-shocks
vad fan har jag köpt
jag Àr nog mest rÀdd för hur glaset ser ut
Ja, jag har 2st. Men har aldrig bytt band pÄ dem. Om man tittar sÄ verka mÄttet dÀr den svarta delen sitter ganska litet, blir nog svÄrt
att hitta ett sÄ smalt band som sedan efter fÀstet bli mycket bredare, om man inte klipper till det sjÀlv.
Vanliga squares Àr inte sÄ stora. Annars har du serien Baby-G du kan kolla in.Var kan jag hitta lite mindre g-shocks? Har knappt 16 cm runt handleden.
Förutom ovan nÀmnda squares (GW-B5600 el GW-M5610 tex) och tex GMA-S2100 som Àr Minioaken sÄ kan du kolla pÄ GBD/GBX-100 och GBD-200. Eller G/GW-9000 Mudman och G/GW-9100Var kan jag hitta lite mindre g-shocks? Har knappt 16 cm runt handleden.
En King kanske?Förutom ovan nÀmnda squares (GW-B5600 el GW-M5610 tex) och tex GMA-S2100 som Àr Minioaken sÄ kan du kolla pÄ GBD/GBX-100 och GBD-200. Eller G/GW-9000 Mudman och G/GW-9100
Den gÄr ju verkligen in i mini-Gklassen storleksmÀssigtEn King kanske?
Var kan jag hitta lite mindre g-shocks? Har knappt 16 cm runt handleden.
CR2025 ska du ha till den.Har fĂ„tt den hem, finally, efter 2 veckors vĂ€ntetid. Tagit kontakt med Tradera och sĂ€ljaren och tagit bort negativa omdömen. Men klockan Ă€r helt död . TĂ€nkte sĂ€tta i nya batteri och lĂ€mna kvar modulen. Vet nĂ„gon vilken batteri som sitter pĂ„ g-7900? Ăr det svĂ„rt att byta batteri pĂ„ sĂ„n klocka?
Kom just att tÀnka pÄ att nÀr @Roosterwife gick pÄ dom tunga drogerna (morfinet), sÄ gick hon Àven pÄ tunga G-shockarna / Mudmasters... Undrar om det hÀnger ihop...Tidsfördriv
Tack sÄ jÀÀÀÀÀÀÀtte mycket för hjÀlpen. JÀtte informativt! Ska bestÀlla ny batteri och försöka inte paja upp klockanCR2025 ska du ha till den.
Du kanske fÄr ta bort banden innan du kan lossa bakstycket.
Var försiktig nÀr du lyfter av locket för dÀr lÀr vara en eller tvÄ vÀÀÀldigt smÄ fjÀdrar som ligger mot locket.
Sen borde det bara vara att lossa lÄsbygeln till batteriet, byta till det nya och sen göra en AC-reset, pÄ med locket och du Àr klar
Edit, finns garanterat kanonbra YT-klipp om hur du gör oxÄ
Skaffa ett sÄnt dÀr instumentmejselkit innan om du inte redan har ett .. Finns pÄ Biltema eller Clas Ohlson tex.Tack sÄ jÀÀÀÀÀÀÀtte mycket för hjÀlpen. JÀtte informativt! Ska bestÀlla ny batteri och försöka inte paja upp klockan
Japp! Köpte en dÀrifrÄn till det priset för en mÄnad sedan. Det Àr nya version U med LED istÀllet för EL samt möjlighet att byta ordning pÄ mÄnad och dag i datumrutan.Kolla upp Klockmagasinet, https://www.klockmagasinet.com/casi...MIpuqO4N3T8wIV0MSyCh1VAwWJEAQYASABEgJBj_D_BwE.
De har bra pris pÄ en sÄdan hÀr;
Det verkar vara resa pÄ den överallt nu.Kolla upp Klockmagasinet, https://www.klockmagasinet.com/casi...MIpuqO4N3T8wIV0MSyCh1VAwWJEAQYASABEgJBj_D_BwE.
De har bra pris pÄ en sÄdan hÀr;
Hon gÄr ju fortfarande pÄ dom tunga drogerna, sÄ man kan ju undra var det ska slutaKom just att tÀnka pÄ att nÀr @Roosterwife gick pÄ dom tunga drogerna (morfinet), sÄ gick hon Àven pÄ tunga G-shockarna / Mudmasters... Undrar om det hÀnger ihop...
Det slutar aldrig!Hon gÄr ju fortfarande pÄ dom tunga drogerna, sÄ man kan ju undra var det ska sluta
NEEEEJ, bestÀll inte dÀr dÄ.Skulle bestÀlla 1st pytteliten batteri för 31 kr, men frakten kostar 125 kr.. KATASTROF
Skulle bestÀlla 1st pytteliten batteri för 31 kr, men frakten kostar 125 kr.. KATASTROF