• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ju mer jag tittar pĂ„ bilderna ju mindre jag Ă€r intresserad av den. đŸ€”đŸ™„

PXL_20211018_074314030__01-02.jpeg
Lite samma hÀr, TVA börjar kÀnnas lite för soace'ad och jag fortsÀtter nog ocksÄ pÄ min vanliga TB titanare.

Jag trodde du satt klistrad vid Tradera nu och höll koll pĂ„ dina G-shocks😉

Nej dÄ, lagade ju mat med tjejen sÄ hade roligare saker för mig. Samt att leka med kattungen ;)

PXL_20211017_085146137.PORTRAIT.jpg

vad fan har jag köpt 😅
jag Àr nog mest rÀdd för hur glaset ser ut

Kan sĂ€ga att jag tycker inte att glaset Ă€r sĂ„ illa. Visst i vist ljus sĂ„ syns skavankerna men oftast sĂ„ mĂ€rker jag inte det. Skickar ivĂ€g klockan under eftermiddagen 😊

PXL_20210916_143529602.PORTRAIT.jpg

Ja, jag har 2st. Men har aldrig bytt band pÄ dem. Om man tittar sÄ verka mÄttet dÀr den svarta delen sitter ganska litet, blir nog svÄrt
att hitta ett sÄ smalt band som sedan efter fÀstet bli mycket bredare, om man inte klipper till det sjÀlv.

NĂ„gra planer pĂ„ att sĂ€lja den du köpte av spincini? 🙈

Har fĂ„tt den hem, finally, efter 2 veckors vĂ€ntetid. Tagit kontakt med Tradera och sĂ€ljaren och tagit bort negativa omdömen. Men klockan Ă€r helt död đŸ€”. TĂ€nkte sĂ€tta i nya batteri och lĂ€mna kvar modulen. Vet nĂ„gon vilken batteri som sitter pĂ„ g-7900? Är det svĂ„rt att byta batteri pĂ„ sĂ„n klocka?

Bilagor

• IMG_20211018_124714.jpg
    IMG_20211018_124714.jpg
    302.3 KB · Visningar: 3
Har fĂ„tt den hem, finally, efter 2 veckors vĂ€ntetid. Tagit kontakt med Tradera och sĂ€ljaren och tagit bort negativa omdömen. Men klockan Ă€r helt död đŸ€”. TĂ€nkte sĂ€tta i nya batteri och lĂ€mna kvar modulen. Vet nĂ„gon vilken batteri som sitter pĂ„ g-7900? Är det svĂ„rt att byta batteri pĂ„ sĂ„n klocka?
CR2025 ska du ha till den.
Du kanske fÄr ta bort banden innan du kan lossa bakstycket.
Var försiktig nÀr du lyfter av locket för dÀr lÀr vara en eller tvÄ vÀÀÀldigt smÄ fjÀdrar som ligger mot locket.
Sen borde det bara vara att lossa lÄsbygeln till batteriet, byta till det nya och sen göra en AC-reset, pÄ med locket och du Àr klar :)

Edit, finns garanterat kanonbra YT-klipp om hur du gör oxÄ ;)

CR2025 ska du ha till den.
Du kanske fÄr ta bort banden innan du kan lossa bakstycket.
Var försiktig nÀr du lyfter av locket för dÀr lÀr vara en eller tvÄ vÀÀÀldigt smÄ fjÀdrar som ligger mot locket.
Sen borde det bara vara att lossa lÄsbygeln till batteriet, byta till det nya och sen göra en AC-reset, pÄ med locket och du Àr klar :)

Edit, finns garanterat kanonbra YT-klipp om hur du gör oxÄ ;)
Tack sĂ„ jÀÀÀÀÀÀÀtte mycket för hjĂ€lpen. JĂ€tte informativt! Ska bestĂ€lla ny batteri och försöka inte paja upp klockan 😜

Senast Àndrad:
Hon gĂ„r ju fortfarande pĂ„ dom tunga drogerna, sĂ„ man kan ju undra var det ska slutađŸ€”đŸ˜‰đŸ„Ž
Det slutar aldrig!
Nu Ă€r det kört för dig @roosterman .... hon blir mer och mer gnĂ€llig, krĂ€ver större Shocks, mer mat, mindre mat, mer klĂ€der, dyrare bilar, mer "mjöl", nĂ„gra ungar till sĂ„ ni fĂ„r fet flerbarnsbidrag sĂ„ du kan skaffa mer powder Ă„t henne... och lite kemikalier med konstiga förkortningar, som dessert 😂😂
Tips: Skaffa ett heltidsjobb till 👍😁

Tillbaka
Topp