• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Du Ă€r sĂ„Ă„Ă„ sen pĂ„ bollen att du behöver en sĂ„n ”Julgran” med kompass för att hitta bollen đŸ€ŁđŸ‘â€Š. det har skrivits mĂ„nga kommentarer hĂ€r angĂ„ende den nya Gwg’n

Ändock tur för en oinsatt som mig sjĂ€lv som inte hĂ€nger med i nyslĂ€ppen. 😎

Min beater börjar se lite trött ut... Jag mĂ„ste ha en vass handled? 🙈
IMG_20211022_192230.jpg
Ser ut som att du försökt öppna baklocket med fel verktyg?

Det har sÀkert tagits upp tidigare men jag sÄg att man kunde skrÀddarsy sin egen G pÄ Casios hemsida: https://www.casio.com/jp/watches/mygshock/

Jag vet inte om det Ă€r tillgĂ€ngligt utanför Japan och det mesta verkar vara slutsĂ„lt men Ă€ndĂ„ ett kul initiativ som förhoppningsvis Ă„terkommer med tanke pĂ„ den positiva responsen och det Ă€r rĂ€tt sköj att bara sitta och leka fram olika varianter. 🙂

Tack kompis, glad jag blir för den varma mottagningen 🙏😃. Hahaha ibland Ă€r den bra och ibland inte 😁. Inte riktigt hittat balansen Ă€n men det kommer. Tack dom kĂ€nns stilrena 😊. Körde en Citizen under en tid men har varit klocklös i en vecka 🙄.
8C0FEED1-0E10-4741-A6E9-40EC14B59490.jpeg
Trevligt att ”se” dig kompis! đŸ€—
Jag har lite frÄnvaro men försöker hÀnga med. Det Àr bara sÄ mkt i livet nu med hÀlsan och annat.
Men alltid avkopplande och fint att hĂ€nga hĂ€r i den goda stĂ€mningen. SĂ„ med det sagt, skönt att du Ă€r hĂ€r, det kĂ€nns inte rĂ€tt annars. 😍
Snygga Gs du bestĂ€llt! 👍😊

Trevligt att ”se” dig kompis! đŸ€—
Jag har lite frÄnvaro men försöker hÀnga med. Det Àr bara sÄ mkt i livet nu med hÀlsan och annat.
Men alltid avkopplande och fint att hĂ€nga hĂ€r i den goda stĂ€mningen sĂ„ med det sagt, skönt att du Ă€r hĂ€r, det kĂ€nns inte rĂ€tt annars. 😍
Snygga Gs du bestĂ€llt! 👍😊
Tack min vĂ€n 🙏. Det har jag fullförstĂ„else för ❀. Ja jag har saknat G-Shock trĂ„den trots att jag ibland smugit omkring hĂ€r i tystnad 😁. Det ska bli skönt att komma tillbaka pĂ„ riktigt. Tack jag hoppas jag blir nöjd (ett tag iallafall) 🙄.

Okej, dÄ kanske jag som fÄtt för mig att den var uppkopplad. Skyller pÄ negativa skÀrmen.
HĂ„ll inne mode knappen CNKT blinkar i datumrutan. Först dĂ„ försöker klockan koppla upp sig mot appen🙂
Hade visst nĂ„gra att vĂ€lja pĂ„... (plus nĂ„gra som inte gick rum pĂ„ skĂ€rmen) 😉

Bilagor

• Screenshot_20211022_221859_com.casio.gshockconnected.jpg
    Screenshot_20211022_221859_com.casio.gshockconnected.jpg
    125.5 KB · Visningar: 2
Vad Àr det för ref?
Gw-6900, typ nog egentligen bĂ€sta G:n i avseende vettiga funktioner och retrostilđŸ€“
Fujoor har en till salu pÄ 5000 gummi med:

Tur jag vĂ€ckte dig dĂ„đŸ˜‰HĂ€r Ă€r det dags för mellanmĂ„l dĂ„ dom tycker jag Ă€ter för dĂ„ligtđŸ€”đŸ™„
IMG_20211023_102233.jpg

DĂ„ kanske jag inte ska sĂ€ga att det fick bli riktigt sen frulle idag..😁
RĂ„kade visst somna om pĂ„ soffan tills @Roosterwife ringde och vĂ€ckte mig🙄😍
Men nu jĂ€klar blire rostat bröd med farlig korv som pĂ„lĂ€gg😀
IMG_20211023_102128.jpg

Tillbaka
Topp