Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
GW-6900Vad Àr det för ref?
Ăr det dĂ€r Scott original (tĂ€nker pĂ„ Syncros), eller har du uppdaterat cockpiten?Skönt att fystrĂ€na utan Garmin för en gĂ„ngs skull
Det Ă€r bara den Syncrosprylen jag har pĂ„, har byggt ihop min egna cykel och den lĂ„g bra till i reservdelslĂ„dan.Ăr det dĂ€r Scott original (tĂ€nker pĂ„ Syncros), eller har du uppdaterat cockpiten?
Aha, anade att det var en annorlunda kombo med Nukeproof och Syncros pÄ samma hoj tillsammans med cane creek.Det Àr bara den Syncrosprylen jag har pÄ, har byggt ihop min egna cykel och den lÄg bra till i reservdelslÄdan.
Vad Àr det för modell?NÀr ska de ge upp och sÀnka den hÀr till en hunka
GA-100/110 chansar jag pÄ men ren gissningVad Àr det för modell?
Haha kan behövas lite uppdatering ibland.Du Ă€r sĂ„Ă„Ă„ sen pĂ„ bollen att du behöver en sĂ„n âJulgranâ med kompass för att hitta bollen âŠ. det har skrivits mĂ„nga kommentarer hĂ€r angĂ„ende den nya GwgânâŠ
GA-100 tror jag.Vad Àr det för modell?
SÄna syns inte mycket hÀr i trÄden..GA-100 tror jag.
G-Shock, Armbandsur, Gummi, Svart
Pris: 265 kr. Typ: Fast pris. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Herr pÄ Tradera.www.tradera.com
GA-100 Àr enligt mig mycket opraktisk⊠modellen har aldrig fÄngat mitt intresse pga 2 mycket viktiga nackdelar: flera displays och ingen lume pÄ visarna.SÄna syns inte mycket hÀr i trÄden..
Alla har gÄtt pÄ dom tyngre modellerna??
KÀnner lite samma. En modell jag personligen aldrig fastnat för. Men med det sagt sÄ borde det ju finnas en skock sÄna som aldrig syns hÀrGA-100 Àr enligt mig mycket opraktisk⊠modellen har aldrig fÄngat mitt intresse pga 2 mycket viktiga nackdelar: flera displays och ingen lume pÄ visarna.
HUR kan man designa en G-Shock utan lume pÄ visarna?
GA-100 Àr enligt mig mycket opraktisk⊠modellen har aldrig fÄngat mitt intresse pga 2 mycket viktiga nackdelar: flera displays och ingen lume pÄ visarna.
HUR kan man designa en G-Shock utan lume pÄ visarna?
Vad bra den ser ut i vit. HÀftig att det gör sÄ stor skillnad nÀr man byter bezel och band.Nu tar vi helg..
Nu?? Det var banne mig pÄ tiden i sÄ fallNu tar vi helg..