• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

HÀmtade ut denna G precis, den fick direkt följa med till gymmet. Tack @MLH för snabb affÀr.
FE3EE276-05A5-42B1-83D8-AD39C74CE8D1.jpeg

Ska bli trevligt med en G 😊, var ett tag sedan nu. Blev dessa tvĂ„ 😊.
C50D3542-C322-407B-880D-97038B985274.jpeg
5B2FE261-B17B-4692-9AC1-5BA6C1D7E89F.jpeg
Najs! Kul att se dig i trĂ„den igen â˜ș Ă€lskar din energi och impulsivitet. Önskar att jag kunde komma till skott lite snabbare ibland. Du Ă€r en inspiration dĂ€r. Grymma G's du hittat. Vad har du gĂ„tt runt med runt handleden nĂ€r du varit G'less? Du har vĂ€l inte gĂ„tt runt naken? 😼😉

Najs! Kul att se dig i trĂ„den igen â˜ș Ă€lskar din energi och impulsivitet. Önskar att jag kunde komma till skott lite snabbare ibland. Du Ă€r en inspiration dĂ€r. Grymma G's du hittat. Vad har du gĂ„tt runt med runt handleden nĂ€r du varit G'less? Du har vĂ€l inte gĂ„tt runt naken? 😼😉
Tack kompis, glad jag blir för den varma mottagningen 🙏😃. Hahaha ibland Ă€r den bra och ibland inte 😁. Inte riktigt hittat balansen Ă€n men det kommer. Tack dom kĂ€nns stilrena 😊. Körde en Citizen under en tid men har varit klocklös i en vecka 🙄.
8C0FEED1-0E10-4741-A6E9-40EC14B59490.jpeg

Tillbaka
Topp