• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Bild pÄ framtida MRG origin
The U.S. prices will be $4,000 for the black MRGB5000B-1 (which is expected to have a DLC coating) and $3,500 for the silver MRGB5000D-1. Horloge.nl lists the prices at 3,700 euros for the MRG-B5000B-1DR and 3,300 euros for the MRG-B5000D-1DR (both including 21% VAT).

Trettiotre lök för en titansquare med safirglas, pass! Personligen kan jag pÄ rak arm komma pÄ ungefÀr tjugo andra klockor jag oÀndligt mycket hellre skulle köpa för de pengarna.

Gwg höstcamo.
20211025_152742.jpg

The U.S. prices will be $4,000 for the black MRGB5000B-1 (which is expected to have a DLC coating) and $3,500 for the silver MRGB5000D-1. Horloge.nl lists the prices at 3,700 euros for the MRG-B5000B-1DR and 3,300 euros for the MRG-B5000D-1DR (both including 21% VAT).

Trettiotre lök för en titansquare med safirglas, pass! Personligen kan jag pÄ rak arm komma pÄ ungefÀr tjugo andra klockor jag oÀndligt mycket hellre skulle köpa för de pengarna.
NĂ€stan 35k för den silvriga och 39k för den svarta. De kostar alltsĂ„ mer Ă€n MRG-G2000. 😳😬 Borde kosta max 20K. Men med det sagt sĂ„ tycker jag att de ser bra ut, speciellt den silvriga.đŸ€€

g-shock-mr-g-mrg-b5000d-1er-13180059.jpg

Senast Àndrad:
NĂ€sta 35k för den silvriga och 39k för den svarta. De kostar alltsĂ„ mer Ă€n MRG-G2000. 😳😬 Borde kosta max 20K. Men med det sagt sĂ„ tycker jag att de ser bra ut, speciellt den silvriga.đŸ€€

Ja, det Àr larviga priser. Det Àr trots allt en G-Shock. Charmen med G-Shocks tycker jag Àr att de inte försöker vara nÄgot de inte Àr. Att lÀgga sig i samma prisnivÄ som Omega och Tudor blir dÀrför ganska krystat.

Ja, det Àr larviga priser. Det Àr trots allt en G-Shock. Charmen med G-Shocks tycker jag Àr att de inte försöker vara nÄgot de inte Àr. Att lÀgga sig i samma prisnivÄ som Omega och Tudor blir dÀrför ganska krystat.
Ja, spontant kÀnns det som att priset Àr svÄrt att smÀlta t.o.m. för en g-shock-fantast!

NĂ€stan 35k för den silvriga och 39k för den svarta. De kostar alltsĂ„ mer Ă€n MRG-G2000. 😳😬 Borde kosta max 20K. Men med det sagt sĂ„ tycker jag att de ser bra ut, speciellt den silvriga.đŸ€€

Man tar sig för pannan helt enkelt. Hoppas inte detta Àr framtiden för MRG-modellen. Det Àr ju en uppgraderad square och inget annat. Möjligen om den hade vart handbankad eller nÄt.

Tillbaka
Topp