Kör ju sjĂ€lv seiko idag sĂ„ att...DĂ„ligt med uppdateringar idag. DĂ„ fĂ„r man dra sitt strĂ„âŠ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kör ju sjĂ€lv seiko idag sĂ„ att...DĂ„ligt med uppdateringar idag. DĂ„ fĂ„r man dra sitt strĂ„âŠ
Det var fasen pĂ„ tidenDĂ„ligt med uppdateringar idag. DĂ„ fĂ„r man dra sitt strĂ„âŠ
Har sett att nÄgra kör med CoolFireFinns sÀkert nÄgonstans i den hÀr 2,200+ sidor lÄnga trÄden, men kan man ladda en GMW-B5000-1ER artificiellt med mer direkt ljus pÄ nÄgot vis?
Verkar vara omöjligt att fÄ upp batteriet till en schysst nivÄ trots 2-3 dagar i fönstret. Dessutom lyser solen (inte) med sin frÄnvaro just nu.
Verkar ju vara en helt vanlig ficklampa med lite tryck?Har sett att nÄgra kör med CoolFire
Det bör funka ok. Men se upp sÄ att det inte blir för varmt. Trots led sÄ kan det komma upp i rejÀla temperaturer.Verkar ju vara en helt vanlig ficklampa med lite tryck?
Har en Skyray ficklampa med 10k lumen, anvÀnder vid jakt - blir typ dagsljus. Bör ju dÄ fungera.
Jag försökte men verkade ta slut pÄ nÄgra minuterKnÀppte nÄgon denna, tror att den tog slut snabbt. ( försökte inte ens )
Japp.Finns sÀkert nÄgonstans i den hÀr 2,200+ sidor lÄnga trÄden, men kan man ladda en GMW-B5000-1ER artificiellt med mer direkt ljus pÄ nÄgot vis?
Verkar vara omöjligt att fÄ upp batteriet till en schysst nivÄ trots 2-3 dagar i fönstret. Dessutom lyser solen (inte) med sin frÄnvaro just nu.
Ăr det den som ligger ute pĂ„ Blocket nu??Testade denna idag.
Haha nej det tror jag inte.Ăr det den som ligger ute pĂ„ Blocket nu??
Jag har för mig att de kostade typ 5-6k nÀr de slÀpptes hÀromdagen. Limiterade till 250st som vad jag förstod det som tog slut ganska snabbt.Vad ligger en sÄn prismÀssigt egentligen?
Blocket-Gn begÀrs 15K för. LÄter grimt muchos för en Casioak i mina öron
599âŹJag har för mig att de kostade typ 5-6k nĂ€r de slĂ€pptes hĂ€romdagen. Limiterade till 250st som vad jag förstod det som tog slut ganska snabbt.
Det dÀr Àr lite av en gÄta för mig. Konstigt att inte Casio stÀmmer dom? Kan vÀl knappast vara godkÀnt av Casio sjÀlva och kan ju potentiellt skada deras varumÀrke speciellt nÀr den Àr prissatt lÄngt över vad dom sjÀlva tar.Testade denna idag.
Jag har ingen aning faktiskt men tror sÀkert att de fÄtt ok. Det Àr ju trots allt bra marknadsföring för dem.Det dÀr Àr lite av en gÄta för mig. Konstigt att inte Casio stÀmmer dom? Kan vÀl knappast vara godkÀnt av Casio sjÀlva och kan ju potentiellt skada deras varumÀrke speciellt nÀr den Àr prissatt lÄngt över vad dom sjÀlva tar.
Det var ju inte lÀngesedan Nike stÀmde (och vann) över en firma som köpte-mÄlade-ÄtersÄlde deras skor.