• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Skarp displayđŸŠŠđŸ”„
PXL_20211103_095603040-01.jpeg

NÄgon annan som haft problem med Postnord (skicka lÀtt)? Köpt tvÄ G-shocks av en pÄ forumet. LÀmnades in i söndags, har försÀndelse-id. Tyckte att dom borde ha dykt upp idag (helst igÄr). Men inget Àn sÄ lÀnge :(

Det stÄr att de har fÄtt bestÀllning pÄ leverans, det har lÀmnats in pÄ ombudet, och att mottagaren aviserats via e-post (fick dock sms att det lÀmnats in och Àr pÄ vÀg). Det sista var 17:06 i söndags. Sedan dess ingenting

Det stÄr att de har fÄtt bestÀllning pÄ leverans, det har lÀmnats in pÄ ombudet, och att mottagaren aviserats via e-post (fick dock sms att det lÀmnats in och Àr pÄ vÀg). Det sista var 17:06 i söndags. Sedan dess ingenting
Hur lÄngt Àr det mellan er? Om det Àr ~halva Sverige sÄ Àr det fullt rimligt att det kan komma fram imorgon.

HĂ€nt mig mer Ă€n en gĂ„ng att jag inte sett nĂ„got stopp pĂ„ vĂ€gen och sen pang Ă€r det helt plötsligt framme. đŸ€·â€â™‚ïž

Om paketet Àr lÀmnat direkt till ett ombud utan att boka pÄ NordPostens hemsida sÄ brukar alltid spÄrningen slÀpa ett par dagar.

Om paketet Àr lÀmnat direkt till ett ombud utan att boka pÄ NordPostens hemsida sÄ brukar alltid spÄrningen slÀpa ett par dagar.
Leveransen bokades i lördags, och lÀmnades till ombudet i söndags. Men pÄ frÄgan du postade tidigare, Àr en rÀtt bra bit mellan Blekinge och NÀrke. FÄr hoppas att det kommer imorgon

NÄgon annan som haft problem med Postnord (skicka lÀtt)? Köpt tvÄ G-shocks av en pÄ forumet. LÀmnades in i söndags, har försÀndelse-id. Tyckte att dom borde ha dykt upp idag (helst igÄr). Men inget Àn sÄ lÀnge :(
Skicka lÀtt brukar ta sin tid sÄ jag skulle inte oroa mig. Tidigare kunde man följa paketets vÀg i appen, men det kan man inte lÀngre.

Leveransen bokades i lördags, och lÀmnades till ombudet i söndags. Men pÄ frÄgan du postade tidigare, Àr en rÀtt bra bit mellan Blekinge och NÀrke. FÄr hoppas att det kommer imorgon

Borde ju dyka upp nÀrsomhelst fÄr hoppas pÄ det.
AvstÄndet Àr ju under 30mil* dvs cykelavstÄnd enligt 20.000 st som cyklar VÀtternrundan varje Är

*Askersund till Olofström

Har tagit av mig min gulgrönalime fÀrgade för dagen.

16359687714812276989517757036258.jpg

TvÄ riktigt coola vintage MR-Gs pÄ tratten nu :)

Tillbaka
Topp