Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Min första G ocksÄVi kan alltsÄ konstatera att iaf tre av oss hÀr har fÄtt ett G-shockberoende av GW-B5600
Undrar vad Casio blandat i den klockan???
DÄ stÀller jag mig i flippkön redan nu!Det stÀmmer sÄ bra .
Haha den kommer nog tyvĂ€rr dröja . Finns annat jag âvillhöverâ merDĂ„ stĂ€ller jag mig i flippkön redan nu!
Vad fÄr du fram nÀr du spÄrar paketet?NÄgon annan som haft problem med Postnord (skicka lÀtt)? Köpt tvÄ G-shocks av en pÄ forumet. LÀmnades in i söndags, har försÀndelse-id. Tyckte att dom borde ha dykt upp idag (helst igÄr). Men inget Àn sÄ lÀnge
Hur lÄngt Àr det mellan er? Om det Àr ~halva Sverige sÄ Àr det fullt rimligt att det kan komma fram imorgon.Det stÄr att de har fÄtt bestÀllning pÄ leverans, det har lÀmnats in pÄ ombudet, och att mottagaren aviserats via e-post (fick dock sms att det lÀmnats in och Àr pÄ vÀg). Det sista var 17:06 i söndags. Sedan dess ingenting
HÀnt mig mer Àn en gÄng att jag inte sett nÄgot stopp pÄ vÀgen och sen pang Àr det helt plötsligt framme.Det stÄr att de har fÄtt bestÀllning pÄ leverans, det har lÀmnats in pÄ ombudet, och att mottagaren aviserats via e-post (fick dock sms att det lÀmnats in och Àr pÄ vÀg). Det sista var 17:06 i söndags. Sedan dess ingenting
Leveransen bokades i lördags, och lÀmnades till ombudet i söndags. Men pÄ frÄgan du postade tidigare, Àr en rÀtt bra bit mellan Blekinge och NÀrke. FÄr hoppas att det kommer imorgonOm paketet Àr lÀmnat direkt till ett ombud utan att boka pÄ NordPostens hemsida sÄ brukar alltid spÄrningen slÀpa ett par dagar.
FÄr hoppas att man fÄr ett sms imorgon dÄHÀnt mig mer Àn en gÄng att jag inte sett nÄgot stopp pÄ vÀgen och sen pang Àr det helt plötsligt framme.
Skicka lÀtt brukar ta sin tid sÄ jag skulle inte oroa mig. Tidigare kunde man följa paketets vÀg i appen, men det kan man inte lÀngre.NÄgon annan som haft problem med Postnord (skicka lÀtt)? Köpt tvÄ G-shocks av en pÄ forumet. LÀmnades in i söndags, har försÀndelse-id. Tyckte att dom borde ha dykt upp idag (helst igÄr). Men inget Àn sÄ lÀnge
Om jag lÀmnar in pÄ en söndag sÄ lÀmnar det inte coop med posten förrÀn mÄn em.FÄr hoppas att man fÄr ett sms imorgon dÄ
Leveransen bokades i lördags, och lÀmnades till ombudet i söndags. Men pÄ frÄgan du postade tidigare, Àr en rÀtt bra bit mellan Blekinge och NÀrke. FÄr hoppas att det kommer imorgon
Det började med en casioak för ca 2 mĂ„nader sen, idag fick jag hem min 3:e g-shock Ălskar den nya svarta, min första square behövde en kompis!