Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Muchos vÀlkommen in i G-emenskapenDÄ checkar ja in i denna trÄd, en GM-2100B-3A. Mkt nöjd hittills
Snygg! Ăr det den @livinl0ud Ă€r pĂ„ jakt efter?DĂ„ checkar ja in i denna trĂ„d, en GM-2100B-3A. Mkt nöjd hittills
Det stĂ€mmer sĂ„ bra .Snygg! Ăr det den @livinl0ud Ă€r pĂ„ jakt efter?
Den dÀr Àr vacker som en ros!DÄ checkar ja in i denna trÄd, en GM-2100B-3A. Mkt nöjd hittills
Finns det ingen sida hos Casio som visar nya mÄnads-releaser numera?
Jag tyckte de sÄg rÀtt coola ut. Skulle kunna tÀnka mig den vÀnstra!Hur kan Casio ens tÀnka tanken att tillverka sÄ hÀr hemska G-shocks????
Hur kan Casio ens tÀnka tanken att tillverka sÄ hÀr hemska G-shocks????
Problemet Àr ju att det kan jag oxÄ.....Jag tyckte de sÄg rÀtt coola ut. Skulle kunna tÀnka mig den vÀnstra!
Oj det blev visst en ny klocka igen.
Den coola urtavlan Àr genomskinlig.
Bezel och bandet Àr mörkare och mycket finare i verkligheten Àn Casios bilder.
Ăr nöjd med köpet.
Jag tÀnkte ocksÄ först att jelly inte var nÄgot för mig heller, tyckte att urtavlan var fin och att jag alltid kan fixa bezel och band senare.funderade pÄ den med via amazon nÀr den kostade under 500kr (!) men har lite svÄrt för jelly. Tror dock den vore grym med orange eller vita delar
Obs repor pÄ glaset.GG-B100 till helt ok pris
GG-B100 till helt ok pris
Obs repor pÄ glaset.
Superior horlogeGG-B100 till helt ok pris
Ja precis sÄ, men finns inte lÀngre pÄ japanska sidan va? Man missar ju alla inhemska slÀpp!G-SHOCK | CASIO
The Official G-SHOCK Site. A rich product lineup that includes topical new products, collaborative models, and popular standard models. MR-G, MT-G, G-SQUAD, G-STEEL, MASTER OF G, FULL-METALwww.casio-intl.com
Matchar dennaHur kan Casio ens tÀnka tanken att tillverka sÄ hÀr hemska G-shocks????
Den grön/svarta RM var ju riktigt trevlig.