• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Klockan som gjorde att jag fastnat pÄ G-shock pÄ riktigt. Den har verkligen allt och Àr byggd som en tank.
PXL_20211102_113148065-01.jpeg
 
Oj det blev visst en ny klocka igen. :p
Den coola urtavlan Àr genomskinlig.
Bezel och bandet Àr mörkare och mycket finare i verkligheten Àn Casios bilder.
Är nöjd med köpet.

368C7492-1B69-452C-BB91-EDFCCB1008DE.jpeg

funderade pĂ„ den med via amazon nĂ€r den kostade under 500kr (!) men har lite svĂ„rt för jelly. Tror dock den vore grym med orange eller vita delar 😎
 
funderade pĂ„ den med via amazon nĂ€r den kostade under 500kr (!) men har lite svĂ„rt för jelly. Tror dock den vore grym med orange eller vita delar 😎
Jag tÀnkte ocksÄ först att jelly inte var nÄgot för mig heller, tyckte att urtavlan var fin och att jag alltid kan fixa bezel och band senare.
Men nu nÀr jag har den, kommer jag att behÄlla den som den Àr, tycker att allt passar bra ihop.
 
NÄgon som kan lÀsa japanska i trÄden?
Verkar som Casio kan restaurera 8 vintage modeller?

 
Rött idag😀
Undrar om det blir dubbelt röda Gs hĂ€r pĂ„ jobbet idag?? 🙂
IMG_20211103_061555.jpg

Har en stooor skock smĂ„ magnetlĂ„sta boxar om nĂ„n behöver. Perfekta till pysselgrejer? Kostar fraktpriset😉
PMa isÄfall.
IMG_20211103_063320.jpg
 

Bilagor

  • IMG_20211103_063132.jpg
    IMG_20211103_063132.jpg
    572.5 KB · Visningar: 2
Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp