Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den borde vara en G-Shock.Kanske inte en G Shock rent tekniskt men vi alla förutsÀtter vÀl att Ethan Hunt egentligen letade efter en sÄdan nÀr han tog:
30% off pÄ massa GShocks pÄ milrab.se
SlÄ till nÄgon!
Edit: LÄt mig omformulera; "SlÄ till, nÄgon!"
Du behövde vÀl ÀndÄ inte slÄ stackaren i bitar
Jepp, sÄ nÀra g man kan kommaKanske inte en G Shock rent tekniskt men vi alla förutsÀtter vÀl att Ethan Hunt egentligen letade efter en sÄdan nÀr han tog:
Men det borde finnas en funktion att rikta en annons mot en sĂ€rskild trĂ„d Ibland vill man sĂ€lja en klocka till oslagbart pris mot att den âstannar i trĂ„denâ.Vad hĂ€nder? Annonser direkt i trĂ„den Ă€r givetvis inte OK!
DĂ„ fĂ„r man göra en heads up, utan lĂ„ng beskrivning och UTAN pris. Det har varit samma regler sedan ni blev medlemmar för 6 Ă„r sedan.Men det borde finnas en funktion att rikta en annons mot en sĂ€rskild trĂ„d Ibland vill man sĂ€lja en klocka till oslagbart pris mot att den âstannar i trĂ„denâ.
Ber om ursÀkt, ska inte hÀnda igen.Vad hÀnder? Annonser direkt i trÄden Àr givetvis inte OK!
Ta mig attan.. Den funkar ju perfekt till ÀndamÄlet
Eller hur , den gjorde sitt jobb vÀl .Ta mig attan.. Den funkar ju perfekt till ÀndamÄlet
Snygg lÄda⊠klockan kan de behÄllaTrÀfÀrgad G-Shock, nÄgon?
GÄr det inte att Àndra reglerna dÄ?DÄ fÄr man göra en heads up, utan lÄng beskrivning och UTAN pris. Det har varit samma regler sedan ni blev medlemmar för 6 Är sedan.
Riktigt trevlig!