• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

284702EF-4B7A-4583-876C-05CECDB8F88D.jpeg
 
Jag förstÄr inte konceptet? Tidigare har MR-G varit en egen modell, digital eller analog, men hÀr tar man och stÀmplar en MR-G logga pÄ en redan fullÀndad modell som man redan har mjölkat till förbannelse. Det blir samma koncept som Marabou kör med sin choklad. IgÄr förbjöd jag t ex min dotter att köpa nÄgon hallon-lakrits variant av Marabou mjölkchoklad. Det finns ju redan 3 fullÀndade varianter som har funnits sÄ lÀnge jag kan minnas, allt annat blir bara bleka kopior av originalet. Visst ser denna klocka riktigt vass ut men det Àr fortfarande bara en variant av originalet. Det hade kanske varit OK utan en MR-G logga men nÀr man kombinerar dessa tvÄ starka varumÀrken sÄ blir det bara löjligt.

HĂ„ller inte med. Allt mĂ„ste inte vara samma gamla
 Tycker det Ă€r innovativt med cross branding och lite variation. Casio fĂ„r göra som de vill, ingen tvingar dig att köpa just denna modell. Jag tycker att det Ă€r en trĂ„kig instĂ€llning att du förbjöd din dotter att prova en ny smak, och istĂ€llet tvingade henne vĂ€lja en av smakerna som DU gillar. Tror du ska tĂ€nka om dĂ€r.
 
TvÄ riktigt coola vintage MR-Gs pÄ tratten nu :)




TÀnkte att jag skulle lura @roosterman genom att köpa 121:an innan han hann ropa ut sit Köööp!
DÄ han inte klÀckte ur sig det denna gÄng sÄ kanske det vart jag som blev lurad??

16363752749863223982332399254407.jpg
 
TÀnkte att jag skulle lura @roosterman genom att köpa 121:an innan han hann ropa ut sit Köööp!
DÄ han inte klÀckte ur sig det denna gÄng sÄ kanske det vart jag som blev lurad??

16363752749863223982332399254407.jpg
Undrade just var den tog vĂ€gen😀
Trevligt trevligt 👍
Det farliga för mig att köpa sĂ„ gamla Ă€r om banden Ă€r för korta.. Ett helsike att fĂ„ tag i lĂ€nkbitar😟
 
Jag förstÄr inte konceptet? Tidigare har MR-G varit en egen modell, digital eller analog, men hÀr tar man och stÀmplar en MR-G logga pÄ en redan fullÀndad modell som man redan har mjölkat till förbannelse. Det blir samma koncept som Marabou kör med sin choklad. IgÄr förbjöd jag t ex min dotter att köpa nÄgon hallon-lakrits variant av Marabou mjölkchoklad. Det finns ju redan 3 fullÀndade varianter som har funnits sÄ lÀnge jag kan minnas, allt annat blir bara bleka kopior av originalet. Visst ser denna klocka riktigt vass ut men det Àr fortfarande bara en variant av originalet. Det hade kanske varit OK utan en MR-G logga men nÀr man kombinerar dessa tvÄ starka varumÀrken sÄ blir det bara löjligt.
Var bara tvungen att testa lakrits hallon. Den var ju riktigt gott! đŸ€€đŸ‘đŸ˜„
PXL_20211108_172129877-01.jpeg
 
HÀr vÀnder man ryggen till Gcentral i nÄgra mÄnader och sÄ kommer den enskilt viktigaste uppdateringen sedan skivat bröd.. Nya U-modulerna har ju:

KS borde ju ha draperats om i Casio-blÄtt i tre högtidsdagar sÄ fort detta blev kÀnt. Detta förÀndrar ALLT!
Bra ocksÄ att man kan vÀnda pÄ datumvisningen och visa tvÄ tidszoner samtidigt. Tror jag i alla fall. Har nÄgon provat?
 
Tillbaka
Topp