Men rangeman Àr vÀl sÄ tuff att den klarar lite kattbett? (det ser man dock sÀllan utskrivet i specifikationerna...)
Tja den ska vÀl klara det mesta utom armhÀvningar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Men rangeman Àr vÀl sÄ tuff att den klarar lite kattbett? (det ser man dock sÀllan utskrivet i specifikationerna...)
Ser bra ut, du har inte möjlighet att ta nÄgra fler bilder och posta? GÀrna pÄ lite avstÄnd, tÀnk dig handen i fickan bild sÄ man fÄr en bra bild av hur det ser ut. Har samma klocka och man blir ju lite sugen o göra samma mod hehe
Frogman Àr en riktig nice G-Shock.
Undrar bara: kann barometern enbart anvÀndas för djupmÀtningen eller ocksÄ för att mÀta lufttrycket. Skulle behöva funktionen nÀr jag ska ut och fiska......
Vilket Àr lite konstigt. Du har ju en gammal scuba Seiko som har barometer som Àven funkar som djupmÀtare. Varför skulle man inte kunna dela den funktionen? MÄste ju vara ett medvetet bortval?NÀ, GWF-D1000 modellerna saknar helt altimeter/barometer sensor.
Bra poÀng!Vilket Àr lite konstigt. Du har ju en gammal scuba Seiko som har barometer som Àven funkar som djupmÀtare. Varför skulle man inte kunna dela den funktionen? MÄste ju vara ett medvetet bortval?
Duger det sÄ hÀr pÄ avstÄnd?
Hej pÄ er! Om jag ska köpa den mest prisvÀrda G-shocken som Àr radiostyrd och har solar samt lite lullul, vilken ska jag kolla pÄ!? Tycker det Àr en uppsjö av modeller och jag kommer inte kunna lÀsa mig till all erfarenhet ni sitter pÄ!
ĂnskemĂ„l Ă€r vĂ€l höjdmĂ€tare, termometer,samt vĂ€ckarklocka!
Tack pÄ förhand
Hej pÄ er! Om jag ska köpa den mest prisvÀrda G-shocken som Àr radiostyrd och har solar samt lite lullul, vilken ska jag kolla pÄ!? Tycker det Àr en uppsjö av modeller och jag kommer inte kunna lÀsa mig till all erfarenhet ni sitter pÄ!
ĂnskemĂ„l Ă€r vĂ€l höjdmĂ€tare, termometer,samt vĂ€ckarklocka!
Tack pÄ förhand
Nej. Den Àr bÀst mÄste du mena va?Det Àr en best!
Haha, assÄ bra Àr den men den Àr fan en bestNej. Den Àr bÀst mÄste du mena va?
TĂ€nk om man kunde fĂ„ de dĂ€r funktionerna i ett lite mindre utförande; âskinny wrist editionâ.Det Ă€r en best!
Nu vart det en Rangerman med GPS pÄvÀg hem med posten nu! à terkommer med feedback!
Snyggt armband! Ăr det original?
Ja, det dĂ€r Ă€r ju den Ă„trĂ„vĂ€rda Mudman Men in Canouflage GW-9300-CM med kolfiberband. Den vill man ha.Snyggt armband! Ăr det original?
Ja, det dÀr Àr ju den ÄtrÄvÀrda Mudman Men in Canouflage GW-9300-CM med kolfiberband. Den vill man ha.
Nog min favorit rangeman. Funderar pÄ om en sÄn ska bli nÀsta inköp eller den helsvarta darth vader liknande modellen.DC idag,