• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ser bra ut, du har inte möjlighet att ta nÄgra fler bilder och posta? GÀrna pÄ lite avstÄnd, tÀnk dig handen i fickan bild :) sÄ man fÄr en bra bild av hur det ser ut. Har samma klocka och man blir ju lite sugen o göra samma mod hehe

Duger det sÄ hÀr pÄ avstÄnd?
DSC_8932.JPG

Vilket Àr lite konstigt. Du har ju en gammal scuba Seiko som har barometer som Àven funkar som djupmÀtare. Varför skulle man inte kunna dela den funktionen? MÄste ju vara ett medvetet bortval?
Bra poÀng!
Den klassiska ”det var bĂ€ttre förr”-devisen gör sig pĂ„mind.

HÀr Àr Seikon ifrÄga ifall nÄn undrar vilken som refereras, M795.

Hej pÄ er! Om jag ska köpa den mest prisvÀrda G-shocken som Àr radiostyrd och har solar samt lite lullul, vilken ska jag kolla pÄ!? Tycker det Àr en uppsjö av modeller och jag kommer inte kunna lÀsa mig till all erfarenhet ni sitter pÄ! :)

ÖnskemĂ„l Ă€r vĂ€l höjdmĂ€tare, termometer,samt vĂ€ckarklocka!

Tack pÄ förhand

Rangeman.
Hej pÄ er! Om jag ska köpa den mest prisvÀrda G-shocken som Àr radiostyrd och har solar samt lite lullul, vilken ska jag kolla pÄ!? Tycker det Àr en uppsjö av modeller och jag kommer inte kunna lÀsa mig till all erfarenhet ni sitter pÄ! :)

Tack pÄ förhand

GW-9400-1ER

Tack pÄ förhand

Finns det nÄgra hÀr pÄ forumet som hade eller har problem med sekundvisaren pÄ sina GWG, GG, GA eller GST Shocks?
Jakten pÄ den perfekta Shocken slutar aldrig :D

Tillbaka
Topp