GW 5000 idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En modern klassiker!GW 5000 idag.
Efter lite putsning sÄ ser den fin ut igen efter den sÄg sÄ matt ut efter att jag hade tagit bort fÀrgen. Lite putsning till sÄ syns inte ens missödet.
Tycker den vart mindre sportig utan den gula fÀrgen i texten o vart inte lika mycket in your face.
TÀnkte bestÀlla en isad extra ring med tvÄ rader diamanter likt dennaNu ser den fin ut, ingen bling bling... nu Àr det smakfullt
Lördag=Àventyr
Clean! Originalutförande?
Nej, frÄn början en gw-m5610-1bjf moddad med vitt frÄn eBay.Clean! Originalutförande?
Snygg fÀrgkombo!Lördag=Àventyr
Ett foto taget i rÀttvist ljust.
Det Àr lite matt precis vid texten men det försvinner mer o mer.
RM-söndag.
Tack detsamma! Jag blev inspirerad av dig.Bra söndagsval.
Tack detsamma! Jag blev inspirerad av dig.
Haha rimligt jag vill ocksÄ ha en kat... rangeman...och nu börjar han tröttna. Försökte bita pÄ klockan hehe.
Men rangeman Àr vÀl sÄ tuff att den klarar lite kattbett? (det ser man dock sÀllan utskrivet i specifikationerna...)...och nu börjar han tröttna. Försökte bita pÄ klockan hehe.
Ser bra ut, du har inte möjlighet att ta nÄgra fler bilder och posta? GÀrna pÄ lite avstÄnd, tÀnk dig handen i fickan bild sÄ man fÄr en bra bild av hur det ser ut. Har samma klocka och man blir ju lite sugen o göra samma mod hehe