G-2000 idag...
Fin pjÀs! Riktigt snyggt att metallen tittar fram sÄ dÀr diskret.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
G-2000 idag...
japp, den Àr riktigt nice!Fin pjÀs! Riktigt snyggt att metallen tittar fram sÄ dÀr diskret.
Grattis!DÄ har jag fÄtt hem den! Första reaktionen.. fy fan vad stor ... sen fan vad cool!!!
DÄ har jag fÄtt hem den! Första reaktionen.. fy fan vad stor ... sen fan vad cool!!!
Finns i originalinlÀgget!Wristshots! Grattis till den stora.
Finns i originalinlÀgget!
För svÄra beslut för en tisdagkvÀll!Lurar pÄ om jag ska ta den till vÀnster eller höger imorgon
Du har rÀtt, jag tar en Frogman istÀlletFör svÄra beslut för en tisdagkvÀll!
Tycker du sover pÄ saken.. Ä andra sidan börjar ju onsdag med o sÄ en rund klocka kan ju inte gÄ fel.
Ja! Kul modell. Skarp skÀrm! Dw-5750e.
Ja! Kul modell. Skarp skÀrm! Dw-5750e.
PĂ„ din handled ser den normal ut. Ser bra ut!
Du mÄtte ha kraftig benstomme.
SÄn stÄr pÄ min bucketlist. Min har neg display vilket ofta leder till en del kisande.Jag har kallats för mÄnga saker men aldrig tanig eller spenslig.
TvÄ bÀttre bilder,
Ja eller synd att man inte har flyglicens sÄ att man kan utnyttja flyg funktionerna.Ok, nu ska jag posta rÀtt. RÄkade hamna i Seiko trÄden.
Den hÀr var lite ball. Synd att man inte reser sÄ mycket att man skulle fÄ anvÀndning av alla funktioner riktigt...
GRB100-1A2
Ja hade den tanken ocksĂ„. Man kan ju alltid fixa det. Fast dĂ„ blir det helt plötsligt en vĂ€ldigt dyr klocka...âșJa eller synd att man inte har flyglicens sĂ„ att man kan utnyttja flyg funktionerna.
Satt och slösurfade lite och scrollade förbi nÄt som jag vid första, snabba, ögonkastet antog var en Mudmaster.
Kikade igen och sÄg att det "bara" var en vanlig Casio (icke G-Shock) med viss Mudmaster-look. En poorman's Mudmaster?
FörstÄs vÀldigt snÄlt med funktioner, det verkar vara ana-digi, 5 alarm och WR 100m, men den Àr ju iaf "tough solar"
Finns i nÄgra olika fÀrgvarianter och kostar sÀkert snudd pÄ gratis...
Unboxingvideo av indowatch:
LĂ„nade bilder:
JasÄ, det Àr en sÄ gammal modellserie alltsÄ? SÄg bara att den videon var frÄn ifjol.Jag hade den i 9 Är, inga problem