Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skulle inte lÄta det förstöra, ibland fÄr estetik gÄ före funktionTack, har fÄtt det intrycket. Synd pÄ en ganska tuff modell
Kör samma (nĂ„vĂ€l inget multi band pĂ„ min) nu pĂ„ kvĂ€llenâŠKĂ€rt barn har mĂ„nga namn.
Darth Maul
3 kvar sÄ har du alla stÄlisar. Eller kanske dags för en i titan?Steeligt
Tron och super-Bling. Vilken missar jag??3 kvar sÄ har du alla stÄlisar. Eller kanske dags för en i titan?
TFC Porter. Den ultimata stÄlisen.Tron och super-Bling. Vilken missar jag??
BlÄ, stÄl och guld semi "saknas" oxÄ
Trist. Jag hade den dĂ€r en kort stund men skickade tillbaka till butiken. Den klarar inte ens av en sĂ„ simpel sak som att rĂ€kna steg nĂ„gorlunda korrekt över en dag, rĂ€knade ungerfĂ€r 30%+ jĂ€mfört med andra stegrĂ€knare jag referensade mot. KĂ€nde samma som du dĂ„, hur ska jag kunna lite pĂ„ nĂ„got annat?Min GBD-H1000-8ER verkar inte fungera som den ska. Ăven nĂ€r pulsmĂ€tningen Ă€r avslagen...
SÄ börjar den visa puls ÀndÄ.
NÀr jag först trycker pÄ pulsmÀtningslÀget sÄ visas det inget vÀrde.
Men efter en kort stund gör det det. Ăven nĂ€r klockan inte ens ligger mot huden!
Det gröna ljuset Àr tÀnt.
Och nÀr det gÄtt ytterligare en stund sÄ visas Ànnu högre pulsvÀrde. Fortfarande utan att sensorn varit ens riktad mot huden.
Efter ytterligare en stund slÀcks pulsvisningen dock ned. Men varje gÄng jag stÀller in pÄ pulsvisning startar det om vare sig klockan sitter pÄ handleden eller inte...
Hur kan jag lite pÄ vÀrdet nÀr jag bÀr den pÄ mig nÀr den börjar visa puls Àven nÀr jag inte gör det?
Ser riktigt cool ut. Men priset Ă€r vĂ€l saftigt tilltaget. Verkade kosta över 5000 kr. DĂ„ fĂ„r man ju t.o.m. en Apple watch eller senaste modellen av Garmin. Ăven om det Ă€r lite retrostuk över den sĂ„ kĂ€nns den lite för dyr.
Min GBD-H1000-8ER verkar inte fungera som den ska. Ăven nĂ€r pulsmĂ€tningen Ă€r avslagen...
SÄ börjar den visa puls ÀndÄ.
NÀr jag först trycker pÄ pulsmÀtningslÀget sÄ visas det inget vÀrde.
Men efter en kort stund gör det det. Ăven nĂ€r klockan inte ens ligger mot huden!
Det gröna ljuset Àr tÀnt.
Och nÀr det gÄtt ytterligare en stund sÄ visas Ànnu högre pulsvÀrde. Fortfarande utan att sensorn varit ens riktad mot huden.
Efter ytterligare en stund slÀcks pulsvisningen dock ned. Men varje gÄng jag stÀller in pÄ pulsvisning startar det om vare sig klockan sitter pÄ handleden eller inte...
Hur kan jag lite pÄ vÀrdet nÀr jag bÀr den pÄ mig nÀr den börjar visa puls Àven nÀr jag inte gör det?
Ăver 5?. LĂ€gg pĂ„ 10 o lite till i listpris.Ser riktigt cool ut. Men priset Ă€r vĂ€l saftigt tilltaget. Verkade kosta över 5000 kr. DĂ„ fĂ„r man ju t.o.m. en Apple watch eller senaste modellen av Garmin. Ăven om det Ă€r lite retrostuk över den sĂ„ kĂ€nns den lite för dyr.
What?! Sade iofs över 5000 kr, och det stĂ€mde ju!Ăver 5?. LĂ€gg pĂ„ 10 o lite till i listpris.
precis.What?! Sade iofs över 5000 kr, och det stÀmde ju!