Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Glöm inte dom andra mÀstarnaHar man GWG Mudmaster, Mudman 9300 sÄ mÄste man ju Àven ha Mudman 9000. Cirkeln blir dÄ sluten.
Har bestÀllt en sÄn hÀr. SÄ hÀrligt retro-futuristisk. Det kanske coolaste med denna modul Àr att du har tvÄ kronografer och du kan se dessa i 5 minuters-block i den övre och undre delen pÄ displayen, dÀr de dÀr "tandrads" sektionerna Àr.
Knapparna sÀgs vara extremt svÄrtryckta men svÄrare Àn GW-5000 kan de vÀl inte vara hehe?
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP!!!Har man GWG Mudmaster, Mudman 9300 sĂ„ mĂ„ste man ju Ă€ven ha Mudman 9000. Cirkeln blir dĂ„ sluten.
Har bestÀllt en sÄn hÀr. SÄ hÀrligt retro-futuristisk. Det kanske coolaste med denna modul Àr att du har tvÄ kronografer och du kan se dessa i 5 minuters-block i den övre och undre delen pÄ displayen, dÀr de dÀr "tandrads" sektionerna Àr.
Knapparna sÀgs vara extremt svÄrtryckta men svÄrare Àn GW-5000 kan de vÀl inte vara hehe?
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP!!!
Glöm inte dom andra mÀstarna
G-9000,G-9300,GG-1000, GG-B100, GWG-100 och sen mÀstarnas mÀstare GWG-1000
Nu rÄkar jag ju som du vÀl vet ha tvÄ till 9000 och en plus en GG-1000 och GWG-100 oxÄSkön samling,vilken av dem Àr din favorit?
SÄ jÀvla snyggt med det gröna bandet. Nu puttade du mig över kanten och jag slog till pÄ en Rangeman igen, ala Cyperphoto dealen. Den hÀr gÄngen ska den fan fÄ stanna för gott. Tredje gÄngen gillt. MÄste köpa gröna klÀder ocksÄ (igen!), sjukt snyggt!
Nu rÄkar jag ju som du vÀl vet ha tvÄ till 9000 och en plus en GG-1000 och GWG-100 oxÄ
Men fasen vet om inte GWG-100 pÄ bilden Àr lite favvo.
Den har sÄ skön gulaktig digidisplay och framför allt Àr lumen toksnygg
Just att GG-B och GWG-1000 inte har positiv display Àr ett litet minus för min del...
Kan tillÀgga att samtliga mÀstarna Àr -1A3versionerna, alltsÄ dom med grönt band.
Missade att du skrev att du redan bestÀllt den. DÄ sÄ, nu har du varit duktig, ha ha!Ja det har jag ju gjort
Jepp. Kolla ett gÀng inlÀgg upp pÄ denna sidan. Annars kan jag fixa fler ikvÀll@roosterman visst har du jÀmförelsebilder mellan GG-B100, GWG-100 och GWG-1000?
Ăr GWG-100 mellan de andra i storlek?
Jepp. Kolla ett gÀng inlÀgg upp pÄ denna sidan. Annars kan jag fixa fler ikvÀll
Jag anvÀnder 100an mer Àn 1000 utav nÄn anledning.Sett att det
Vad har ni annars för kÀnsla och Äsikt om jÀmförelsen GWG-100 vs GWG-1000 (utom det rent spec-mÀssiga)?
Ser att det finns en del bra erbjudanden pÄ bÄda idag, och funderar pÄ att slÄ till pÄ en.