G-Shock - Lapin Kulta collab kanske?!Kulta center? Lapin kulta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
G-Shock - Lapin Kulta collab kanske?!Kulta center? Lapin kulta?
Börja med att kolla lite pÄ www.shockbase.orgEfter lite hjÀlpsam info om solcellsklockor jag fick pÄ forumet sÄ sitter jag och kollar pÄ lite olika G-shock modeller.
Men funderade lite pÄ vad för modeller man ska kolla pÄ, tÀnkte den officiella trÄden Àr sÀkert fylld med kunniga mÀnniskor TÀnkte mig en med mekaniskt urverk, solceller, safirglas och gÀrna lite mindre model (för att vara en G-shock)med ett nypris under 10k. Sen Àr ju extrafunktioner alltid en bonus.
Efter lite hjÀlpsam info om solcellsklockor jag fick pÄ forumet sÄ sitter jag och kollar pÄ lite olika G-shock modeller.
Men funderade lite pÄ vad för modeller man ska kolla pÄ, tÀnkte den officiella trÄden Àr sÀkert fylld med kunniga mÀnniskor TÀnkte mig en med mekaniskt urverk, solceller, safirglas och gÀrna lite mindre model (för att vara en G-shock)med ett nypris under 10k. Sen Àr ju extrafunktioner alltid en bonus.
Börja med att kolla lite pÄ www.shockbase.org
Spontant tÀnker jag nÄgon MT-G modell
Tack! ska gÄ in och kolla pÄ denna modell.Mtg som @roosterman tipsade om!
Tack! Det blev ett köpKlockonline har inte mig veterligen vart nÄgra problem att fÄ grejer frÄn.
Och ang namnbytet har jag inte en anaste bleking om
Det Àr vÀl tvÄ eller tre firmor som Àr en i botten egentligen?
Grattis! Ser riktigt bra ut!Woho... leverans
Kombinationen mekaniskt urverk och solcellsladdning existerar inte. Du menar inte analog visning dÄ?Efter lite hjÀlpsam info om solcellsklockor jag fick pÄ forumet sÄ sitter jag och kollar pÄ lite olika G-shock modeller.
korrekt, jag insÄg min miss efter jag hade skickat men folk verkade förstÄ vad jag meande i alla fallKombinationen mekaniskt urverk och solcellsladdning existerar inte. Du menar inte analog visning dÄ?
Skitcool! Har sneglat pÄ en sÄdan lÀnge men inte slagit till. HÄller med om storleken, ser nÀstan lite liten ut pÄ dig.
G 9000, en trevlig liten rackare. FÀrgglad och det hÀnder sÄ mycket pÄ tavlan tycker jag.
HÄrda knappar men ÀndÄ inte sÄ farligt.
Hade den varit lite större hade den fÄtt full pott! Skulle gissa pÄ att den Àr ungefÀr lika stor som en square eller Gulfman.
SÄg inte ut att vara sÄ mycket dubbar, men det kanske rÀcker till?DÄ ska vi se om det blir bÀttre drag i lastmaskin.
grym, tycker den Àr perfekt i storlek. Gillar att den Àr lite mindre. Ska skaffa mig en igen nÄgon dag
Hur kÀnns kuddarna pÄ baksidan⊠kÀnns det obekvÀmt, Àr det nÄt man ska fila ner?Den Àr vÀldigt trevlig att titta pÄ. Ser plottrig ut men lÀtt att se vad tiden Àr.
Hur kÀnns kuddarna pÄ baksidan⊠kÀnns det obekvÀmt, Àr det nÄt man ska fila ner?
Det blir 3-4 i varje klack nÀr jag Àr fÀrdig. Dom gör skillnad pÄ vÄra isiga och snöpackade vÀgar.SÄg inte ut att vara sÄ mycket dubbar, men det kanske rÀcker till?
Tycker att den Àr barnsligt trevlig pÄ nÄgot sÀtt och coolt med 2 kronografer. Mycket klocka för pengarna!Den Àr vÀldigt trevlig att titta pÄ. Ser plottrig ut men lÀtt att se vad tiden Àr.
G-9000 har riktigt nice bakgrundsbelysning. Gillar nÀr Àven ramen lyserTycker att den Àr barnsligt trevlig pÄ nÄgot sÀtt och coolt med 2 kronografer. Mycket klocka för pengarna!
Tycker att den Àr barnsligt trevlig pÄ nÄgot sÀtt och coolt med 2 kronografer. Mycket klocka för pengarna!
Den Àr vÀldigt trevlig att titta pÄ. Ser plottrig ut men lÀtt att se vad tiden Àr.
HÀr kommer en lika fast Àldre, hur stÀller man om till 24timmars lyckas inte klara det.
Trodde det var pÄ lysknappen men dÄ "nollades" allt.
à h, Àr den snudd pÄ vintage? VÀlanvÀnd!
Ăndra 12/24h visning gör jag med hö/nedre knapp.