Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
King med de snygga knapparna.
Ni som rockar king, hur grova timmerstockar till underarmar har ni?hÄller med
Trodde inte mina kings skulle bli anvĂ€nda mkt men min ârödaâ anvĂ€nds nĂ€stan varje dag
Ni som rockar king, hur grova timmerstockar till underarmar har ni?
17,5 cmNi som rockar king, hur grova timmerstockar till underarmar har ni?
Snyggt grön fÀrgVarit ute och rastvaktat kidsen .
Tack sÄ mycket .Snyggt grön fÀrg
SmÀllar man fÄr ta antar jag...smal handled, inte optimalt men Àr ju en G-shock
Ni som rockar king, hur grova timmerstockar till underarmar har ni?
17,5 cm
Underbar kombo!Julpynta spammerstakeahike. Sith-klocka pÄ givetvis.
Underbar kombo!
Mellan 18.5 - 19 beror pÄ om det Àr vinter eller sommar. Men kingen funkar pÄ smalare handleder ocksÄ dÄ den vÀger bara 80g.Ni som rockar king, hur grova timmerstockar till underarmar har ni?
Vad du bökar till det... det Àr enklare att bestÀlla ny klocka istÀllet!RÄkade Äka ivÀg och klippa mig utan klocka.
KÀnns som om hela dagen Àr förstörd. Kan man ta igen det pÄ nÄgot sÀtt?
Typ en klocka pÄ varje handled lika mÄnga timmar som man varit utan?
Supernöjd med klippningen annars.
SmÀllar man fÄr ta antar jag...
Jag tÀnkte ev sÀlja min 56bb, anvÀnder uteslutande min andre ÀndÄ sÄ om du Àr sugen hojta till
Jepp kolsvart! Den Àr grym men jag har tvÄ kings och anvÀnder hellre min med Röda detaljer
BB Àr inverterad display antar jag?
Aha, passar till fracken med andra ord. Jag har lite svÄrt för de flesta negativa displayer, men man ska vÀl aldirg sÀga sldrig...Jepp kolsvart! Den Àr grym men jag har tvÄ kings och anvÀnder hellre min med Röda detaljer
Kanske kan den hĂ€r BB övertyga digâŠAha, passar till fracken med andra ord. Jag har lite svĂ„rt för de flesta negativa displayer, men man ska vĂ€l aldirg sĂ€ga sldrig...