God morgon.
Ingen snö Àn....
Ingen snö Àn....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag gör likadant, kör ett par gÄnger med bilen fram och tillbaka, har funkat senaste Ären. Det jobbigaste Àr nÀr plogbilen kör förbi och lÀmnar stora vallar, dÄ Äker G-shocken pÄHoppla. HÀr i SmÄland har vi haft snö i nÄgon vecka nu, jag kör med min taktik att inte skotta och hoppas pÄ att det smÀlter. Har vÀl gÄtt sÄdÀr hittills, nu Àr hela uppfarten tÀckt av nedtrampad is
Den borde ju vara sandfÀrgad/khaki camo...har den diff-lock ocksÄ?Toyota Auto Body Team Land Cruiser x G-Shock Mudmaster GWG-2000TLC-1AJR for Dakar Rally 2022
Den ser faktiskt bÀttre ut Àn de andra 3.Toyota Auto Body Team Land Cruiser x G-Shock Mudmaster GWG-2000TLC-1AJR for Dakar Rally 2022
HÄller helt med . Varit smÄsugen pÄ den helsvarta men denna var Ànnu snyggare med de röda och blÄa detaljerna.Den ser faktiskt bÀttre ut Àn de andra 3.
Toyota Auto Body Team Land Cruiser x G-Shock Mudmaster GWG-2000TLC-1AJR for Dakar Rally 2022
Den hade passat som hand i handske.Toyota Auto Body Team Land Cruiser x G-Shock Mudmaster GWG-2000TLC-1AJR for Dakar Rally 2022
Jag vill ha en Land-Cruiser!!Den borde ju vara sandfÀrgad/khaki camo...har den diff-lock ocksÄ?
Det Àr bara att köpa TLC band och bezel till din GPR Rangeman.Jag vill ha en Land-Cruiser!!
AppropÄ TLC-serien sÄ Àr inte den helt fel alltsÄ
TÀnkte mer pÄ bilen i detta falletDet Àr bara att köpa TLC band och bezel till din GPR Rangeman.
Bilen Àr bra ocksÄ. SÄ köööp!!TÀnkte mer pÄ bilen i detta fallet
Synd att LC Àr sÄÄÄ jÀ..la dyra, men vilka bilar!!!Bilen Àr bra ocksÄ. SÄ köööp!!
Nice! Köpte du den gröna ocksĂ„?Hann bara packa upp den ena . Riktigt skarp och trevlig âretrogulâ display pĂ„ den .
Fan du Àr bra . Jepp blev den gröna ocksÄ .Nice! Köpte du den gröna ocksÄ?
Nice att se att modulerna Ă€r raka pĂ„ de nya modellerna.Ăven den gröna har en skön âretrogulâ display .
Jag har inte ens tÀnkt/inspekterat men tack för att du gjorde det .Nice att se att modulerna Àr raka pÄ de nya modellerna.
Har nÄgra DW-5600 med sneda moduler sÄ jag tittar alltid pÄ det först.Jag har inte ens tÀnkt/inspekterat men tack för att du gjorde det .