Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha sÄpass . KÀnns positivt med raka moduler pÄ bÄda .Har nÄgra DW-5600 med sneda moduler sÄ jag tittar alltid pÄ det först.
Jag fick öppna och vrida pÄ modulen pÄ nÄgra av mina. No big deal, men det hade vart trevlig om de var raka frÄn början.Haha sÄpass . KÀnns positivt med raka moduler pÄ bÄda .
Aha det gör att lösa det sÄ ? HÄller dock med att det vore trevligt om de var raka frÄn start.Jag fick öppna och vrida pÄ modulen pÄ nÄgra av mina. No big deal, men det hade vart trevlig om de var raka frÄn början.
Lila Àr alltid bra
Den gröna Ă€r nice. FĂ„r man frĂ„ga varifrĂ„n du köpte dom?Ăven den gröna har en skön âretrogulâ display .
Tackar . Köpte bÄda frÄn https://www.klockia.se/e-handel-kassaDen gröna Àr nice. FÄr man frÄga varifrÄn du köpte dom?
Tar fÀrjan över till Gotland för att shoppa lite G's@livinl0ud
Klockia kommer fÄ besök nÀsta helg
Ska du shoppa loss ?@livinl0ud
Klockia kommer fÄ besök nÀsta helg
Jahopp dĂ„ kommer Klockia bli fattiga pĂ„ Gâs efter ditt besök dĂ€r .
Inte mÄnga kvar till 100 va?
NÀrmre 100 Àn 50 iafInte mÄnga kvar till 100 va?
Bra jobbat!NÀrmre 100 Àn 50 iaf
Bra köp pĂ„ bĂ„da 2. Nu fattas den gula sĂ„ har du en komplett retro trio.Ăven den gröna har en skön âretrogulâ display .
Tackar tackar, fÄr kolla in dÀrTackar . Köpte bÄda frÄn https://www.klockia.se/e-handel-kassa
Tackar vÀnnen . Jag har inte lyckats hittat den gula i lager .Bra köp pÄ bÄda 2. Nu fattas den gula sÄ har du en komplett retro trio.