Gold Speed söndag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja hur ska vi nu kunna avgöra hierarkin och sparka nedÄt?MÀrker nu att dÀr Àr en massa cousin Eddie och Frank Shirley hÀr inne. Vad har hÀnt med gold, silver osv?
Det Àr Àndrat överallt, inte bara G-ShocktrÄden.Ja hur ska vi nu kunna avgöra hierarkin och sparka nedÄt?
Justja det hÀr Àr ju G-ShocktrÄden och alla Àr vÀlkomna!
Edit: slÀnger in en bild pÄ Gw-5000 för tonic
I vanliga fall har jag inget emot att det tipsas om annonser hÀr i trÄden men det hÀr blir skevt. IstÀllet för att sÀlja klockorna hÀr pÄ Klocksnack sÄ vÀljer du att krÀnga dem pÄ Tradera och lyckas dÀrmed fÄ till budgivning, som annars Àr förbjudet hÀr pÄ Klocksnack.Dags för nyköp, sÄ sÀljer av lite i samligen pÄ Tratten om nÄgon e sugen:
helt ok, jag köper det resonemanget. Min tanke var snarare om nÄgon va intresserad att köpa innan nÄgon lagt bud pÄ det. Men jag hÄller med att det blev skevt.I vanliga fall har jag inget emot att det tipsas om annonser hÀr i trÄden men det hÀr blir skevt. IstÀllet för att sÀlja klockorna hÀr pÄ Klocksnack sÄ vÀljer du att krÀnga dem pÄ Tradera och lyckas dÀrmed fÄ till budgivning, som annars Àr förbjudet hÀr pÄ Klocksnack.
Jag kommer att fortsÀtta tipsa om annonser och dÄ och dÄ promota annonser hÀr pÄ Klocksnack som ligger ute till ett förmÄnligt pris - men dÄ gör jag det för att tipsa om en bra deal, inte för egen vinning.
Ser lite vÀl plastig ut...Den hÀr var cool! "Synd" att man Àr totalt ointresserad av fotboll
G-Shock GBD-H1000BAR-4 and GBD-100BAR-4 Matchday: Inside FC Barcelona Collaborations - G-Central G-Shock Fan Site
The G-Shock G-SQUAD GBD-H1000BAR-4ER, coming soon to Europe, is a special collaboration with professional football club FC Barcelona. This is the first-everwww.g-central.com
Framförallt strider det mot forumreglerna, du kanske borde lĂ€sa demâŠ. Men jag hĂ„ller med att det blev skevt.
Jag tar bort inlÀgget.
En plastig G-Shock..Ser lite vÀl plastig ut...
ResinEn plastig G-Shock..
Vi Ă€r lite olydiga hĂ€rinne men det Ă€r iallafall bra stĂ€mningFramförallt strider det mot forumreglerna, du kanske borde lĂ€sa demâŠ
Finns Àven mindre plastig G-Shock.En plastig G-Shock..