Jag tycker verkligen inte om att du postar bilder pÄ den dÀr alltsÄ......Titantisdag.
Men den skulle passa bra tillsammans med mitt svarta Leatherman Tread
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker verkligen inte om att du postar bilder pÄ den dÀr alltsÄ......Titantisdag.
Herre min skapare... Man kan nÀstan tro att du har en förkÀrlek till GWG?GWG-1000.
Vilken "saknas" av dom? För det finns vÀl 10st varianter?GWG-1000.
Haha, det Àr nog bÀst att du vÀnjer dig! Den Àr riktigt trevlig, fast optimalt vore förstÄs en variant i matt M59-grönt med svenska beteckningar i senapsgult.Jag tycker verkligen inte om att du postar bilder pÄ den dÀr alltsÄ......
Men den skulle passa bra tillsammans med mitt svarta Leatherman Tread
Vilken hÀrlig bild! 1KG GWG-1000 dÀr.GWG-1000.
1A1Vilken hÀrlig bild! 1KG GWG-1000 dÀr.
Vilken Àr den som fortfarande har plast kvar pÄ keepern?
Saknar 2st kina modeller.Vilken "saknas" av dom? För det finns vÀl 10st varianter?
Himla bra alltsÄ. Bra med uppehÄll ibland
Ăr det samma lilla person i bakgrunden som sĂ„g ut att vara pĂ„ vĂ€g in i tvĂ€ttmaskinen pĂ„ gĂ„rdagens MT-Gbild?Visarna ser ut att mĂ„ bra (spam)
Absolut samma.Ăr det samma lilla person i bakgrunden som sĂ„g ut att vara pĂ„ vĂ€g in i tvĂ€ttmaskinen pĂ„ gĂ„rdagens MT-Gbild?
Tjusigt! Jag visste inte att du hade gÄtt ner dig i trÀsket sÄ ordentligt!GWG-1000.
GWG-1000.
Favo Àr nog helsvart och desert camo.Seriöst impad. Vilken Àr din favorit?
Fast hellre en svart med röda detaljer....
Favo Àr nog helsvart och desert camo.
Fel band pÄ nummer 4 frÄn toppen? Eller vilken Àr WLP?GWG-1000.
New news .Nya Mayer-slÀppet hade jag missat. Old news eller?
StÀmmer bra, har ett svart band pÄ WLF.Fel band pÄ nummer 4 frÄn toppen? Eller vilken Àr WLP?
Old News i trÄden - New News utanför trÄden.Nya Mayer-slÀppet hade jag missat. Old news eller?
Tycker att den förra ser bÀttre ut.Nya Mayer-slÀppet hade jag missat. Old news eller?
Hmm... bara en av de ser grön ut.The Green bunch