Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den dÀr va riktigt snygg! Kan man hoppas att det Àr Solar och Multi-band, ser tyvÀrr ingen logo för det?Nytt pÄ ingÄng frÄn Hodinkee x John Mayer x . 6900-PT80
Riktigt clean . Vore riktigt trevligt med solar men tvivlar pÄ det .Den dÀr va riktigt snygg! Kan man hoppas att det Àr Solar och Multi-band, ser tyvÀrr ingen logo för det?
En basic 6900 tyvÀrr.Den dÀr va riktigt snygg! Kan man hoppas att det Àr Solar och Multi-band, ser tyvÀrr ingen logo för det?
JÀkla go röd nyans pÄ den dÀr.Glömde nÀstan posta dagens. Kör GShock vecka. En GShock varje dag i en vecka.
Börjar veckan med en DW5750E x BAPE.
Snygg! Saknar min MTG, har vart borta pÄ service i 2 mÄnader hos Casio Tyskland för att fixa sekundvisare som va off.Smartwatchpaus:
Smartwatchpaus:
DÀr ser du.. Du skulle inte retat upp G-shockarna med att bara köra smartklocka
Undra hur mÄnga sekunder det tar innan det Àr slutsÄld och ligger pÄ eBay för tre gÄnger priset Hur som helst sÄ var den riktigt snygg men ingenting som jag skulle betala premium för.Nytt pÄ ingÄng frÄn Hodinkee x John Mayer x . 6900-PT80
Jag fick inbjudan/lÀnk igÄr att köpa den och dÄ var priset 180$ + 40/50$ beroende fruktsÀtt men suget var inte tillrÀckligt stort . Ja tyvÀrr kommer det bli ockerpriser pÄ den framöver .Undra hur mÄnga sekunder det tar innan det Àr slutsÄld och ligger pÄ eBay för tre gÄnger priset Hur som helst sÄ var den riktigt snygg men ingenting som jag skulle betala premium för.
+ moms dÄ misstÀnker jag? Mycket pengar för en modell som saknar alla mysiga funktioner.Jag fick inbjudan/lÀnk igÄr att köpa den och dÄ var priset 180$ + 40/50$ beroende fruktsÀtt men suget var inte tillrÀckligt stort . Ja tyvÀrr kommer det bli ockerpriser pÄ den framöver .
Ja men precis det tillkommer tull/moms pĂ„ det sĂ„ priser blir saftigt i slutĂ€ndan för en âbasicâ modell .+ moms dĂ„ misstĂ€nker jag? Mycket pengar för en modell som saknar alla mysiga funktioner.
NĂ€r du sov?!
@Mr_Duc Àr snabb som en vessla nÀr han vill, och jag var inte pÄ min vaktNÀr du sov?!
Samma muminmugg. LOLTitantisdag.