SÄ jÀvla snygg!
![]()
Fantastisk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ jÀvla snygg!
![]()
Varför gjorde du dig av med den?SÄ jÀvla snygg!
![]()
Har bara en sÄn hÀrJag har börjat kÄnna ett svÄrt sug efter MTGn jag hade hemma pÄ kort visit förut. MTG-B1000B-1AER. NÄgon som har bra förslag pÄ var jag kan fÄ tag i en till bÀsta pris? Betalade ju 6.490:- för flÄng i kartong förut sÄ helst inte mer Àn det.
GĂ€rna nyskick
![]()
Jag Àr en liten kycklingskit. Skickade tillbaka pÄ retur till Klockonline. KÀnde mig lite osÀker men har Ängrat mig mÄnga gÄnger sen dess.Varför gjorde du dig av med den?![]()
Jotack. SkitlÀcker. Men den svarta smÀller ÀndÄ högre för mig. @Meraborsten har en svart va? Och @roosterman har kolfibervarianten. Jag vill till och med minnas att jag sÄg en i lager, minns ej var, för cirka 6.500 pÄ Black Friday men skippade att slÄ till. Fan fan fan.Har bara en sÄn hÀr
![]()
StÄr som bestÀllningsvara hÀr.Jotack. SkitlÀcker. Men den svarta smÀller ÀndÄ högre för mig. @Meraborsten har en svart va? Och @roosterman har kolfibervarianten. Jag vill till och med minnas att jag sÄg en i lager, minns ej var, för cirka 6.500 pÄ Black Friday men skippade att slÄ till. Fan fan fan.
Ja. Tack. Har lagt en bevakning dÀr men fÄr nog dra ett mejl och kolla.StÄr som bestÀllningsvara hÀr.
![]()
MÄnga ettor och tvÄorBlev nÀstan bra ju...
![]()
Fasen bara att CTn inte syns oxÄMÄnga ettor och tvÄor![]()
Var Àr resten av b5000/b5600?Blev nÀstan bra ju...
![]()
Dom fick inte platsVar Àr resten av b5000/b5600?![]()
Ruskigt snygg. Men det ser ut som om du behöver ladda denĂr Ă€ven snygg under artificiellt ljus.
![]()
Ruskigt snygg. Men det ser ut som om du behöver ladda den![]()
![]()
Det dÀr var elakt sagt faktisktRuskigt snygg. Men det ser ut som om du behöver ladda den![]()
![]()
Just det, det Àr inte första gÄngen jag faller för detNÀ, pilen som normalt visar veckodagarna förflyttar sig till nÄgon av l/m/h nÀr man vill se hur mkt krÀm batteriet har kvar.
Just det, det Àr inte första gÄngen jag faller för det![]()
Vet inte riktigt, jag brukar ladda den nÀr sekundvisaren stannarHur funkar det pÄ din MRG?
Inte OK! Bamse ska vara snÀllVet inte riktigt, jag brukar ladda den nÀr sekundvisaren stannar![]()
Inte OK! Bamse ska vara snÀll
NÀr man blÀddrat ett varv med modeknappen pekar sekundvisaren pÄ 12, 1, 2 eller 3 osv beroende pÄ hur laddat batteriet Àr. 12 Àr fulladdat.