GD350 Àr cool men du mÄste skaffa dig en Gravitymaster.Jag fÄr nÀstan lite Linuxvibbar av denna klocka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
GD350 Àr cool men du mÄste skaffa dig en Gravitymaster.Jag fÄr nÀstan lite Linuxvibbar av denna klocka!
"sam jag vÀt inte om de fungerar""SÀljes som defekt jag har fiskat den i vattnet"
CASIO G-Shock Riseman DW9100 Men ITriple Sensor
Utropspris: 450 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-12-25 14:21:38. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Herr pÄ Tradera.www.tradera.com
Fast höjdmÀtare, barometer och temperatur, fungerar perfekt."SÀljes som defekt jag har fiskat den i vattnet"
CASIO G-Shock Riseman DW9100 Men ITriple Sensor
Utropspris: 450 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-12-25 14:21:38. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Herr pÄ Tradera.www.tradera.com
Jag testade en sÄdan pÄ passaround och jag var inte sÄ förtjust tyvÀrr.GD350 Àr cool men du mÄste skaffa dig en Gravitymaster.
Antar att du testade GPW-2000? Denna Àr bÄde billigare och har mer funktioner.Jag testade en sÄdan pÄ passaround och jag var inte sÄ förtjust tyvÀrr.
Detta skall undersökas!Antar att du testade GPW-2000? Denna Àr bÄde billigare och har mer funktioner.
Grattis till nyförvÀrvet!Dagens nyförvÀrv:
PlastspÀnne! Nja, dÄ satsar jag nog hellre pÄ en valfri GWGAntar att du testade GPW-2000? Denna Àr bÄde billigare och har mer funktioner.
Visst fasen Àr den go?Trevlig afton allihopa!
HĂ€mtade ut en försĂ€ndelse som anlĂ€nde idag. Tack sĂ„ mycket @Agnbyâ !
BÄde handledsbild pÄ mig och frugan.
Den Àr grym! En riktigt maffig pjÀs och solid som en tank! Precis som en G ska vara.Visst fasen Àr den go?
Det Àr en best
Nej, jag hÄller mig till fyrkanter, king och gwg1000 pÄ jobbet.He he, givetvis Àr den MER Àn tillrÀcklig men det klickar inte tyvÀrr FrÄgan Àr dock om denna pallar att sitta pÄ din arm dÀr din GWG briljerar. Tveksamt!
GWG Àr grym. Go for it.PlastspÀnne! Nja, dÄ satsar jag nog hellre pÄ en valfri GWG
Enig, det hĂ€nder ju fan inget. Jag trodde det skulle ramla ut coola handknackade dyrgripar i alla fĂ€rger. Ăven om jag nog inte hade köpt nĂ„n. @Hans B 1955 hade ju en brun som var vacker vill jag minnas.MTG har verkligen steppat upp sista tiden, jĂ€mfört med MRG som tagit ett steg tillbaka.
Casio Data Memory, bra komplement till excelsnurrorna.
Men den hĂ€r blir aldrig trĂ„kigEnig, det hĂ€nder ju fan inget. Jag trodde det skulle ramla ut coola handknackade dyrgripar i alla fĂ€rger. Ăven om jag nog inte hade köpt nĂ„n. @Hans B 1955 hade ju en brun som var vacker vill jag minnas.