• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Börjar nĂ€rma sig jul🎅
IMG_20211222_085239.jpg
Det var nÀstan lite pinsamt i morse nÀr jag tog pÄ mig den röda.. I mörkret sÄ kÀnde jag nÄt lustigt nÀr jag fipplade med bandet..
Det visade sig att skyddsfolien till bandhĂ„llaren satt kvar... 😁
SĂ„ det Ă€r alltsĂ„ premiĂ€r för dom hĂ€r klĂ€derna idag 👍

Jag förstĂ„r verkligen inte att de mĂ„ste trycka in blĂ„tand i ”allt”. Samma modul som i en klocka för 4000kr
? Nej tack.

Jag förstĂ„r verkligen inte att de mĂ„ste trycka in blĂ„tand i ”allt”. Samma modul som i en klocka för 4000kr
? Nej tack.
Det trÄkiga Àr ju att det Àr samma modul Àven i GW-B5600 som man kan handla för strax över tusingen.
Och som dom "vanliga" stÄlisarna.. KÀnns som det Àr loggan MRG som kostar multum... :rolleyes:

Har dessa exakt samma proportioner som vanliga stÄlisarna? Tycker denna Àr för jÀkla snygg men tycker vanliga stÄlisen Àr lite vÀl stor.
I princip ja, det Àr tiondels millimetrar som skiljer. Den lÀgre vikten gör att den kÀnns nÀttare Àven om mÄtten i stort sett Àr desamma.
Jag Àr vÀldigt nöjd med den. :)

Tillbaka
Topp