• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Kompenserar med ett gympass dĂ„ det blir 2h Padel sen ikvĂ€ll 😁👊.
EB82C401-F9B4-4CA9-A976-941E0CBA33F5.jpeg

SĂ€tter lister i ett lutande rum. NĂ„got kĂ€nns snett.. đŸ€”

5A4C38CC-C35E-4D57-B497-90ACA8DB59CE.jpeg
En rak list med vit fĂ€rg pĂ„ vĂ€ggen mot taket ser nog lite bĂ€ttte ut? 🧐 Det blir snett pĂ„ ett annat vis sĂ„ att sĂ€ga. SnĂ€llare mot ögat. â˜ș

Edit: Fast dĂ„ fĂ„r du ju problem mot högra sidan... tÀÀÀnkte inte pĂ„ det. đŸ€Ș

LÀtt snyggaste av alla squares. SÄ sugen pÄ den dÀr men plÄnboken tillÄter inte sÄ funderar pÄ om jag ska skaffa replacement-kit med nÄgon annan modul bara för att ha nÄgot liknande. Betydligt billigare och en brÄkdel av pengarna, men trist att inte skulle vara en original Square.

LÀtt snyggaste av alla squares. SÄ sugen pÄ den dÀr men plÄnboken tillÄter inte sÄ funderar pÄ om jag ska skaffa replacement-kit med nÄgon annan modul bara för att ha nÄgot liknande. Betydligt billigare och en brÄkdel av pengarna, men trist att inte skulle vara en original Square.
Det dÀr ju en smaksak. Personligen Àr jag inte sÀrskilt mycket för modkits, sÀrskilt inte nÀr de ska efterlikna originaldelar.

Det tycker jag absolut att den Àr. Skruvad baksida, mb-6 och ts. Allt förpackat i ett trevligt resinskal, vilket gör att den fÄr bra tyngd utan att bli sÄ tung som stÄlisarna. U-modellen har gjort den lite mer lÀttillgÀnglig.
hur menar du att u-modellen gjirt den mer lÀttillgÀnglig?

har typ bara sett den pÄ nÄgra fÄ sidor...
har den bara varit japan only innan?

Tillbaka
Topp