Kompenserar med ett gympass dÄ det blir 2h Padel sen ikvÀll .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En rak list med vit fÀrg pÄ vÀggen mot taket ser nog lite bÀttte ut? Det blir snett pÄ ett annat vis sÄ att sÀga. SnÀllare mot ögat.SÀtter lister i ett lutande rum. NÄgot kÀnns snett..
LÀtt snyggaste av alla squares. SÄ sugen pÄ den dÀr men plÄnboken tillÄter inte sÄ funderar pÄ om jag ska skaffa replacement-kit med nÄgon annan modul bara för att ha nÄgot liknande. Betydligt billigare och en brÄkdel av pengarna, men trist att inte skulle vara en original Square.BÀst 2021.
Det dÀr ju en smaksak. Personligen Àr jag inte sÀrskilt mycket för modkits, sÀrskilt inte nÀr de ska efterlikna originaldelar.LÀtt snyggaste av alla squares. SÄ sugen pÄ den dÀr men plÄnboken tillÄter inte sÄ funderar pÄ om jag ska skaffa replacement-kit med nÄgon annan modul bara för att ha nÄgot liknande. Betydligt billigare och en brÄkdel av pengarna, men trist att inte skulle vara en original Square.
Var Àr den ful nÄgonstans? Grym ju.MRG-B2000R-1AJR ryktas vara discontinued. Den Àr snygg och ful pÄ samma gÄng.
ćèČMR-GăMRG-B2000R-1AJRăăŻç¶ç¶ççŁă : great G-SHOCK world
ćèČMR-GăMRG-B2000R-1AJRăă«ă€ăăŠæžăăŠăăŸăăgshockjp.blog.jp
Den hade varit mycket snyggare om de blÄ detaljerna var i nÄgon annan fÀrgVar Àr den ful nÄgonstans? Grym ju.
Gillar bezelytan pÄ den.. PÄminner lite om rÄ obehandlad metall. Ger liv lixom..MRG-B2000R-1AJR ryktas vara discontinued. Den Àr snygg och ful pÄ samma gÄng.
Den enda MRG jag tyckte var intressant. Gillar Crystalized titan bezel pÄ den.MRG-B2000R-1AJR ryktas vara discontinued. Den Àr snygg och ful pÄ samma gÄng.
MRG ser lite skum frÄn den vinkeln. Hoppas det kommer uppdaterad version med en knapp uppe till vÀnster som nya MTG.
Ja, sant. PÄ dom dÀr bilderna Àr det inte den snyggaste nyansen av blÄ.Den hade varit mycket snyggare om de blÄ detaljerna var i nÄgon annan fÀrg
Den hade varit mycket snyggare om de blÄ detaljerna var i nÄgon annan fÀrg
Det Àr den indigoblÄ fÀrgen som Àr "Kachi-iro"Ja, sant. PÄ dom dÀr bilderna Àr det inte den snyggaste nyansen av blÄ.
Ja, jag har förstÄtt det. PÄ bilderna "ute i det vilda" sÄg den trevligare ut.Det Àr den indigoblÄ fÀrgen som Àr "Kachi-iro"
Den Àr nice! Jag har min som natt-beater. Sjukt bekvÀm med det nya mjuka bandetMin bÀsta square just nu
Jag har sett dina bilder och fastnade för camo mönstret. Jag gillar dessutom metal bezel, stora tryckknappar, militÀrgröna fÀrgen och modulenDen Àr nice! Jag har min som natt-beater. Sjukt bekvÀm med det nya mjuka bandet
den blev sÄld vÀldigt kvickt till en annan hÀr pÄ forumet!Jo det Àr jag, sÀljer du en lr? I sÄ fall skicka PM sÄ kan vi pratas lite
Absolut, alla mÄste inte tycka samma. Jag föredrar ju ocksÄ the real-deal men 17k.... DÄ blir det ingen alls om nu inte modkitten fannsDet dÀr ju en smaksak. Personligen Àr jag inte sÀrskilt mycket för modkits, sÀrskilt inte nÀr de ska efterlikna originaldelar.
Det tycker jag absolut att den Àr. Skruvad baksida, mb-6 och ts. Allt förpackat i ett trevligt resinskal, vilket gör att den fÄr bra tyngd utan att bli sÄ tung som stÄlisarna. U-modellen har gjort den lite mer lÀttillgÀnglig.Àr gw-5000 vÀrd pengarna?
hur menar du att u-modellen gjirt den mer lÀttillgÀnglig?Det tycker jag absolut att den Àr. Skruvad baksida, mb-6 och ts. Allt förpackat i ett trevligt resinskal, vilket gör att den fÄr bra tyngd utan att bli sÄ tung som stÄlisarna. U-modellen har gjort den lite mer lÀttillgÀnglig.
18, inte 17. Kommer kÀnnas billigt nÀr nya MRG kommer ut.Absolut, alla mÄste inte tycka samma. Jag föredrar ju ocksÄ the real-deal men 17k.... DÄ blir det ingen alls om nu inte modkitten fanns
Yes, tidigare Japan och - tror jag - USA och kanske ytterligare stÀllen. à tminstone inte Europa. Nu kan man hitta den i EU till ganska rimliga priser, tex hÀr https://www.relojesdemoda.com/en/g-shock-casio-watches/casio-watch-g-shock-wave-ceptor-gw-5000u-1erhur menar du att u-modellen gjirt den mer lÀttillgÀnglig?
har typ bara sett den pÄ nÄgra fÄ sidor...
har den bara varit japan only innan?
Lite trökiga fÀrger kanske? Roligare med LE-modellen vi körde gruppköp pÄ⊠Den har ocksÄ skruvbaksida.Yes, tidigare Japan och - tror jag - USA och kanske ytterligare stÀllen. à tminstone inte Europa. Nu kan man hitta den i EU till ganska rimliga priser, tex hÀr https://www.relojesdemoda.com/en/g-shock-casio-watches/casio-watch-g-shock-wave-ceptor-gw-5000u-1er
fixar du en ny sÄn till mig snÀÀllaLite trökiga fÀrger kanske? Roligare med LE-modellen vi körde gruppköp pÄ⊠Den har ocksÄ skruvbaksida.
Jag har sett dina bilder och fastnade för camo mönstret. Jag gillar dessutom metal bezel, stora tryckknappar, militÀrgröna fÀrgen och modulen