Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ărligt talat sĂ„ tycker jag inte att den Ă€r vĂ€rd pengarna. Det kommer att svida rejĂ€lt den dag du sĂ€ljer den.Ja, det gĂ„r det Ă„t nĂ€rmare 70% för att det ska vara aktuellt
Men jag behĂ„ller ju alltid mina klockor..Ărligt talat sĂ„ tycker jag inte att den Ă€r vĂ€rd pengarna. Det kommer att svida rejĂ€lt den dag du sĂ€ljer den.
Mitt nyÄrslöfte ocksÄ .Men jag behÄller ju alltid mina klockor..
Det Ă€r samma (första och enda) version som jag postade den 12e mars 2021.Ăr den listan reviderad?? För inte var vĂ€l Köööööööööööööp! och kombilĂ€nk med innan??
God fortsÀttning pÄ er alla!
HÀr Àr vi sjuka, vet inte om det Àr influensa eller Covid. Har varit sen i mÄndags nÀr det bröt ut. SÄ inomhus Àr vad som gÀller. KÀnns som taggtrÄd i halsen och brand i lungorna. NÀsan Àr ett outtömligt vattenfall.
Försöker dock jobba pÄ med rensandet hÀr hemma. Fann en kul gammal bok hÀromdagen för körkortstagare samt idag en gammal r/c bil frÄn förr.
Den modellen visar veckonummerWhaaaaat?
Aufffff.. Ănskar alla g-shock hade sĂ„ntDen modellen visar veckonummer
Editerade in mig i denDet Àr samma (första och enda) version som jag postade den 12e mars 2021.
Ja frĂ„gan Ă€r hur kĂ€nslig den Ă€r . Ăr ju MRG sĂ„ borde palla med en del stryk .
Skulle den ligga pÄ hÀlften sÄ hade den varit aktuell men 70k för en MRG hade jag betalt om det var samma andrahandsvÀrde som Rolex .
Absolut jag hÄller med men samma andrahandsvÀrde hade dock inte varit fel.Tycker det Àr gött att Rolexsjukan inte har spridit sig till andra mÀrken. Skulle vara hemskt om man mÄste skaffa sig en "AD relation" för att fÄ "privilegiet" att pynta ut 70 lök pÄ en MR-G
Inte illa pinkat! Ăr lite förvĂ„nad över att du inte har en GW-5000 eller en re-issue. Du har alltsĂ„ t.ex. ingen "Walter" i samlingen?Editerade in mig i den
Vad Àr det dÀr för tuffing?2022 Àr valÄr har jag hört.
Tack sÄ mycket!à h. Krya pÄ dig /er. MÄ 2022 bli ett bÀttre och friskare Är!
Kanske kan vara nÄgot. Kan du lÀnka till den modell du sÀljer?Ingen som Àr sugen pÄ en oanvÀnd vit john mayer?
HÀr har du vÀnnen .Tack sÄ mycket!
Kanske kan vara nÄgot. Kan du lÀnka till den modell du sÀljer?
Jag har ingen koll pÄ dessa modeller men kunde kanske vara kul att prova en.
Walter har det inte blivit Ă€n och mina 5000 börjar ju pĂ„ GMW-B istĂ€lletInte illa pinkat! Ăr lite förvĂ„nad över att du inte har en GW-5000 eller en re-issue. Du har alltsĂ„ t.ex. ingen "Walter" i samlingen?
DW-9200K-7T, en ICERC-variant med screwback. Jag gillar den, kÀnns solid med sin tyngd och har en skarp display.Vad Àr det dÀr för tuffing?
Tackar och bockar för lÀnken!HÀr har du vÀnnen .
Introducing: The Casio G-SHOCK Ref. 6900-PT80 By John Mayer
John Mayer is back for an encore.www.hodinkee.com
Den Àr riktigt frÀsch sÄ KBK sÀger jag .Diggar den dÀr, det kanske kan bli Ärets första inköp. ping @Rulle