• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag har antagit det men kan man rÀkna 3, 8 eller 20Är innan byten?

Min suunto yachtsman gÄr typ 4-5 men man byter sjÀlv
.

Om man inte anvÀnder lysfunktionen, larm, timsignal kan en klocka specad för 2 Är sÀkert gÄ i +10 Är.

NÄn snubbe fick ut 17 (!) Är pÄ ett batteri men dÄ anvÀndes inte lampan.

Tackar för alla svar!
Är det 7-10 Ă„r enligt spec tycker jag inte det Ă€r nĂ„gon fara Ă€ven om de hĂ„ller spec. Och fĂ„r man ut 4 eller mer pĂ„ en 2-Ă„rs spec sĂ„ tycker jag det Ă€r ok ocksĂ„.
Kan man jaga 17 Är sÄ Àr batteribyte absolut inget jag skulle oroa mig för...

Ingen kritik etc mot annonsen utan en undran om jag ser fel eller om den redan börjat gulna? Och gĂ„r det isf sĂ„ fort, modellen slĂ€pptes ju för inte sĂ„ lĂ€ngesen đŸ€·â€â™‚ïž

Ingen kritik etc mot annonsen utan en undran om jag ser fel eller om den redan börjat gulna? Och gĂ„r det isf sĂ„ fort, modellen slĂ€pptes ju för inte sĂ„ lĂ€ngesen đŸ€·â€â™‚ïž

Med största möjliga sannolikhet Àr det fel fÀrgbalans pÄ bilderna. (JÀmför tex det vita pappret mot den vita bakgrunden hÀr pÄ forumet).

Ser ut som att den har gulnat lite ja.

Jag reagerade ocksÄ pÄ det. Extra tydligt i kontrasten mot de vita visarna hÀr. Som en anvÀnd kondom :rolleyes:
1641827484276.png

900 och en kanin som inte mĂ„r bra 😔 Ont i magen, haft kanin med det innan och hjĂ€lpte fĂ„ den dĂ„ att springa och lite massage. Men det biter inte pĂ„ Harry. VeterinĂ€rtid fick vi först imorgon, kĂ€nslan Ă€r just nu om han ens kommer klara natten. Men hoppas sĂ„ mycket jag har fel đŸ™đŸ»
EFB8B5A3-7B81-4B0A-894A-FCCC36B2E04A.jpeg

Om nĂ„gon Ă€r kunnig pĂ„ kaniner och har tips tas det tacksamt emot. HĂ€r eller i pm spelar ingen roll. Killen Ă€r ju inte ens tvĂ„ Ă„r, barnen (och en annan börjar med) redan nu bli förkrossade đŸ„ș

Edit: Harry har nu lyckats Ă€ta och dricka lite iaf samt bajsat tvĂ„ pluttar. Lite piggare. Hoppas det fortsĂ€tter sĂ„ đŸ™đŸ» Heja Harry 😊

Senast Àndrad:
Detta. Är. Nya favorittrĂ„den đŸ€©
SÄdan nice stÀmning.

Det har gjort mig sÄ sugen pÄ en GW-5000.
Haft 5610, sĂ„ har förstĂ„tt att det Ă€r nĂ€sta klocka upp 😅

KÀnns som jag precis missat nÄgon som sÄlde en?

Var köper ni era ”squares” frĂ„n annars?
đŸ€—

SÄdan nice stÀmning.

đŸ€—
Du missade den hĂ€r 😬

SÄdan nice stÀmning.

đŸ€—
Den lÄg ett tag, men verkar nu vara sÄld. Men hÀr hittar du en helt ny till bra pris

Du missade den hĂ€r 😬

Den lÄg ett tag, men verkar nu vara sÄld. Men hÀr hittar du en helt ny till bra pris

Skulle precis posta den lÀnken. Det Àr förmodligen billigaste GW-5000U i hela Europa.

TACK! 😍

Alright. Sista chansen nu om nĂ„gon vill slĂ€ppa annars skickar jag fram ”köpknapps-tummen”! 😅

@Jockinho @Derix @L&W
Anledningen till att aldrig lita pÄ bilder pÄ nÀtet. FÀrgerna Àr garanterat mer eller mindre off. Kamera/Telefon som tar fel vitbalans, skÀrm som inte Àr kalibrerad osv.
DĂ„ jag Ă€ndĂ„ satt i Gimp, hĂ€r Ă€r samma bild med tvĂ„ olika fĂ€rgbalanser, vem som visar minst fel vet nog bara annonsören sjĂ€lv. ;) ✌

cb.jpg

@Jockinho @Derix @L&W
Anledningen till att aldrig lita pÄ bilder pÄ nÀtet. FÀrgerna Àr garanterat mer eller mindre off. Kamera/Telefon som tar fel vitbalans, skÀrm som inte Àr kalibrerad osv.
DĂ„ jag Ă€ndĂ„ satt i Gimp, hĂ€r Ă€r samma bild med tvĂ„ olika fĂ€rgbalanser, vem som visar minst fel vet nog bara annonsören sjĂ€lv. ;) ✌

cb.jpg
Ser fortfarande ut som en kondom đŸ€­

Edit: Typiskt att detta skulle bli mitt inlÀgg nr 6500

Ser fortfarande ut som en kondom đŸ€­

Edit: Typiskt att detta skulle bli mitt inlÀgg nr 6500
Ja den hĂ€r brukar se bĂ€ttre ut pĂ„ bild. Inte lika kondomaktig. 😁

@Jockinho @Derix @L&W

cb.jpg
Ser fortfarande gul ut. Nu lyckas du att fĂ„ gshock manualen ser gul ut ocksĂ„. 😄

Tillbaka
Topp