Exakt, man kan faktiskt ha tvÄ exakt likadana. En beater och en finklockaMan kan ju ha flera stycken. FrÄga @Meraborsten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Exakt, man kan faktiskt ha tvÄ exakt likadana. En beater och en finklockaMan kan ju ha flera stycken. FrÄga @Meraborsten
AbsolutMan kan ju ha flera stycken. FrÄga @Meraborsten
Har du bÀgge MR-Gna kvar fortfarande??Exakt, man kan faktiskt ha tvÄ exakt likadana. En beater och en finklocka
Nix, den ena Àr hos @Daion om han inte sÄlt den vidareAbsolut
Har du bÀgge MR-Gna kvar fortfarande??
Exakt!Man kan ju ha flera stycken. FrÄga @Meraborsten
Den Àr kvar.Nix, den ena Àr hos @Daion om han inte sÄlt den vidare
Kul att det uppskattades funderar pÄ att kanske köpa mellan lÄdan ocksÄ för eventuell utbyggnad i framtidenTack för tipset om Jula! BestÀllde tvÄ mediumvÀskor sÄ har man nÄgot att vÀxa i
Fick för mig att den kampanjen bara gÀllde idag oxÄ.. Men nu hittar jag inget om hur lÀnge dom priserna gÀller..Kul att det uppskattades funderar pÄ att kanske köpa mellan lÄdan ocksÄ för eventuell utbyggnad i framtiden
Trodde ocksÄ de bra var över helgen eller nÄtt men man fÄr passa pÄ medans man kanFick för mig att den kampanjen bara gÀllde idag oxÄ.. Men nu hittar jag inget om hur lÀnge dom priserna gÀller..
Stackars dig...Chillar i skuggan med lilleman efter lunch!
Med de dĂ€r timmerstockarna till handleder mĂ„ste du ju köra en King! Satan vad avundsjuk jag blir.Större đ· mindre klocka.
Samma hÀr, hemmakontoret som vanligt.
Batteritiden Ă€r oftast tilltagen i underkant.Nyfiken frĂ„ga, vid ânormalâ cirkulation bland flera armbandsur, hur lĂ€nge rĂ€cker batteriet pĂ„ en g-shock? Det stĂ„r i 2 Ă„r i specen pĂ„ de flesta men vad Ă€r er erfarenhet?
Min enda casio Àr en w158 och den gick typ 30 Är (arvegods frÄn min morfar) innan den gav upp⊠Betydligt lÀngre Àn specen alltsÄ.
kÀnns lite osexigt att behöva byta varannat Är?
Jag har antagit det men kan man rÀkna 3, 8 eller 20Är innan byten?Batteritiden Àr oftast tilltagen i underkant.
NÄnting sÄnt, och dom allra flesta Àr busenkla att byta pÄ sjÀlv oxÄ.. Ett eller tvÄ batteri och en AC-reset sÄ Àr man hemma.Jag har antagit det men kan man rÀkna 3, 8 eller 20Är innan byten?
Min suunto yachtsman gĂ„r typ 4-5 men man byter sjĂ€lvâŠ.
Vad Àr en AC-reset?NÄnting sÄnt, och dom allra flesta Àr busenkla att byta pÄ sjÀlv oxÄ.. Ett eller tvÄ batteri och en AC-reset sÄ Àr man hemma.
Har man dÄ bara inte helt mittopererad tumme sÄ löser det sig.
Fast det skiljer frÄn typ 2-10 Är beroende pÄ vilken modul det Àr frÄgan om. Rent generellt verkar dock den utsatta livslÀngden vara konservativt berÀknad. Den Àr ju dessutom berÀknad pÄ att du anvÀnder klockan varje dag, trycker pÄ lysknappen nÄgon ggn varje dag osv... dvs INGEN i den hÀr trÄden kan svara pÄ den faktiska batteritiden. HÀr ses man med skeptiska ögon om man haft samma klocka tvÄ dagar i rad.Jag har antagit det men kan man rÀkna 3, 8 eller 20Är innan byten?
Min suunto yachtsman gĂ„r typ 4-5 men man byter sjĂ€lvâŠ.