• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Kondom pĂ„! 🙈
IMG_20220110_214737.jpg

900 och en kanin som inte mĂ„r bra 😔 Ont i magen, haft kanin med det innan och hjĂ€lpte fĂ„ den dĂ„ att springa och lite massage. Men det biter inte pĂ„ Harry. VeterinĂ€rtid fick vi först imorgon, kĂ€nslan Ă€r just nu om han ens kommer klara natten. Men hoppas sĂ„ mycket jag har fel đŸ™đŸ»
EFB8B5A3-7B81-4B0A-894A-FCCC36B2E04A.jpeg

Om nĂ„gon Ă€r kunnig pĂ„ kaniner och har tips tas det tacksamt emot. HĂ€r eller i pm spelar ingen roll. Killen Ă€r ju inte ens tvĂ„ Ă„r, barnen (och en annan börjar med) redan nu bli förkrossade đŸ„ș

Edit: Harry har nu lyckats Ă€ta och dricka lite iaf samt bajsat tvĂ„ pluttar. Lite piggare. Hoppas det fortsĂ€tter sĂ„ đŸ™đŸ» Heja Harry 😊

Det gick, trots att det lĂ€nge inte alls sĂ„g bra ut, kom magen och Harry igĂ„ng ordentligt pĂ„ kvĂ€llen. Och idag Ă€r han som vanligt igen 😊😊😊 Det firar jag med king pĂ„ handleden
 đŸ€“
1CE400EA-4E19-4980-9C3F-8237609975F5.jpeg

En uppdatering efter nĂ„gra dagar av testande nĂ€r den synkar pĂ„ natten och nĂ€r den inte gör det. Inte mĂ€rkt nĂ„gon skillnad beroende pĂ„ vĂ€der, men
 Med vĂ€nstra sidan sydost ingen synk. Med den högra mot sydost synkar den varje gĂ„ng. (Se bild hur den legat med högra sidan mot fönstret)
F4BC5CAC-9EAF-4A65-9F4C-1D5EFEB17A13.jpeg

HemsedalsfjĂ€llet Ă€r jĂ€vligt klurig pĂ„ vintern alltsĂ„. Först mĂ€rker jag att det Ă€r halt som fan i en svĂ€ng och saktar ner till ca 40. PĂ„ platĂ„n sitter man med lĂ€tt analglapp och kramar ratten, sĂ€rskilt nĂ€r det Ă€r möte med en lastbil, eftersom en kastby lĂ€tt kan tvinga bilen ut i mitten eller av vĂ€gen. Över krönet vĂ€stanfjĂ€lls sĂ„ har det skett en olycka och nu sitter man hĂ€r i kö tillsvidare. Hoppas att det gick bra med de inblandade!
1E8FE11C-F539-4DD7-A9EC-F22C40EDCB83.jpeg

d
HemsedalsfjĂ€llet Ă€r jĂ€vligt klurig pĂ„ vintern alltsĂ„. Först mĂ€rker jag att det Ă€r halt som fan i en svĂ€ng och saktar ner till ca 40. PĂ„ platĂ„n sitter man med lĂ€tt analglapp och kramar ratten, sĂ€rskilt nĂ€r det Ă€r möte med en lastbil, eftersom en kastby lĂ€tt kan tvinga bilen ut i mitten eller av vĂ€gen. Över krönet vĂ€stanfjĂ€lls sĂ„ har det skett en olycka och nu sitter man hĂ€r i kö tillsvidare. Hoppas att det gick bra med de inblandade!
1E8FE11C-F539-4DD7-A9EC-F22C40EDCB83.jpeg

Àlskar vÀgarna dÀromkring!

legat med buss dÀr pÄ somrarna och kört asiater...
stressat som en dÄra kring dom dÀra vÀgarna mycket

vÀg 50 mellan gol & geilo mot flÄm skulle man testat i snökaos :nailbiting:

Tillbaka
Topp