Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den dÀr Àr farligt snygg alltsÄ
Kan ingen förbarma sig över den sÄ jag inte riskerar det???
Ja ja ja! Nu har jag köpt denDu ska fÄ ett Àkta G-shockstrÄds-rÄd...
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP
Slog till pÄ en sÄn nu under helgen, mycket bra pris fÄr jag sÀga. Bra uppdateringar pÄ nya U-modellenDen lÄg ett tag, men verkar nu vara sÄld. Men hÀr hittar du en helt ny till bra pris
Casio GW-5000U-1ER | Casio Watch g-shock GW-5000U-1ER Man
Casio g-shock GW-5000U-1ER | Official Distributor Casio Watch g-shock GW-5000U-1ER in Spain. Watches buy Casio news in watches 2021www.relojesdemoda.com
MÀrkte nyss att min Frogman har synkat i morse. Helt otroligt. Sist den synkade sjÀlv var augusti förra Äret.
Hat jobbat hemifrÄn sedan pandemi startade. Man vÀnjer sig. Skönt att slippa resandet.LÄter som att du fÄtt tredje sprutan.
Fasiken, vad trist det Àr att jobba hemifrÄn .
Tegelstenarna Àr mummaHittat ett par TVA mods. AR Àr
Tegel Ă€r ju retro och passar inte riktigt pĂ„ den tycker jagâŠ. Men bakgrundsbelysningen, oooo mamma = perfekt!Tegelstenarna Ă€r mumma
Tycker mest om AR mod. Hade vart snyggt om TVA kom med röd display.Tegelstenarna Àr mumma
900 och en kanin som inte mÄr bra Ont i magen, haft kanin med det innan och hjÀlpte fÄ den dÄ att springa och lite massage. Men det biter inte pÄ Harry. VeterinÀrtid fick vi först imorgon, kÀnslan Àr just nu om han ens kommer klara natten. Men hoppas sÄ mycket jag har fel
Om nÄgon Àr kunnig pÄ kaniner och har tips tas det tacksamt emot. HÀr eller i pm spelar ingen roll. Killen Àr ju inte ens tvÄ Är, barnen (och en annan börjar med) redan nu bli förkrossade
Edit: Harry har nu lyckats Àta och dricka lite iaf samt bajsat tvÄ pluttar. Lite piggare. Hoppas det fortsÀtter sÄ Heja Harry
Har du vart het pÄ Köööööp-knappen??Helt urballad paketleverans idag men bara tvÄ av dem Àr G-Shocks
HemsedalsfjĂ€llet Ă€r jĂ€vligt klurig pĂ„ vintern alltsĂ„. Först mĂ€rker jag att det Ă€r halt som fan i en svĂ€ng och saktar ner till ca 40. PĂ„ platĂ„n sitter man med lĂ€tt analglapp och kramar ratten, sĂ€rskilt nĂ€r det Ă€r möte med en lastbil, eftersom en kastby lĂ€tt kan tvinga bilen ut i mitten eller av vĂ€gen. Ăver krönet vĂ€stanfjĂ€lls sĂ„ har det skett en olycka och nu sitter man hĂ€r i kö tillsvidare. Hoppas att det gick bra med de inblandade!
Har du vart het pÄ Köööööp-knappen??
Ăppna G-shockpaketen nu vetja