• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

VadĂ„ en??? Klart du ska skaffa ett par nya Gs till din fruga😁 För jag skulle lĂ€tt kunna tĂ€nka mig att hon villhöver ha en Minioak och ytterligare nĂ„n till😉
@Roosterwife fĂ„r lĂ€gga upp en bild pĂ„ sin samling för inspiration 🙂
@Dusse HĂ€r Ă€r min lilla samling😉
IMG_20220112_180222.jpg
IMG_20220112_180556.jpg

Ja, bĂ„de Pulsar/Hamilton psr vibbar och kinesisk festival temat. Det som pĂ„minner Pulsar Ă€r att jag behöver trycka pĂ„ light knappen för att se tiden, som ni vet sĂ„ har AR ingen vidare lĂ€sbarhet.😄
Jag vill minnas att den Àr ganska bra i starkt ljus, ungefÀr som neg displayerna. Men jag kanske minns fel?

InsÄg nu nÀr MTG'n kom tillbaka att den Àr "för lik" MRG'n jag har och kÀnns överflödigt att ha bÄda. SÄ om nÄgon Àr intresserad MTG'n hÀr eller/annars sÄ kommer den ut pÄ K&S ikvÀll eller imorgon. LÀr behÄlla en av dem sÄ fÄr se vilken som ryker först :/
IMG_20220112_173618.jpg
IMG_20220112_173634.jpg
Bettar att MTGn ryker först đŸ€·â€â™‚ïž

Tillbaka
Topp