Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
5000U till högerVilken Àr vilken dÄ?
Lika som bÀr
RÀtt sÀker pÄ det. Nu ser jag inte om du har nÄgon vÀlvd ram printat pÄ glaset (som 5700'orna brukar ha) för dÄ brukar det se lite skumt ut Àven om det passar.à fan, sÄ den passar rakt av!?
Var hittade du dessa?Hittat ett par TVA mods. AR Àr
PĂ„ ett kinesiskt forum.Var hittade du dessa?
Ăven jag landade ett likadant paket igĂ„r!5000U till höger
Tack sjÀlv! Riktigt snyggt!
Tack sjÀlv! Riktigt snyggt
Snyggt! Ăr nog den square som ger mest bang for the buck sĂ„ att sĂ€gaĂven jag landade ett likadant paket igĂ„r!
Jag hÄller med. Jag har ingen GWG just nu, kör mest med GD-350, men fyrkanterna kÀnns lite för smÄ för mig. Jag har vuxit ifrÄn dem Àven om jag inte har en sÀrskilt kraftig handled. Det har hÀnt i mitt huvud. PÄ samma sÀtt tycker jag att Frogman och klockor som 1000m tonfiskarna Àr för stora Àven om jag verkligen gillar dessa modeller. Jag har helt enkelt hittat mina modeller i mellanregistret. Jag har ocksÄ börjat dra mig mot G-Shocks som inte Àr sÄ komplicerade som t ex Frogman eller Rangeman. Jag tycker det Àr lite tröttsamt helt enkelt att behöva blÀddra sig förbi en massa onödiga funktioner för att kunna stÀlla in ett alarm. Jag skulle ibland önska att jag var mer av en klocksamlare men det verkar som om jag drar mig Ät andra hÄllet. Det gÀller bara att inte koka ner sÄsen sÄ hÄrt att man till slut brÀnner den.KÀnns lite som att GWG-1000 har blivit nya GW-M5610 hÀr i trÄden...
Har nÀstan (men bara nÀstan) dÄligt samvete att min 5610 knappt fÄr jobba lÀngre
Filosofiska trÄden nÀsta!Det gÀller bara att inte koka ner sÄsen sÄ hÄrt att man till slut brÀnner den.
En av de bÀttre sakerna med GG-B100 Àr att man kan inaktivera funktioner man inte anvÀnder (t.ex. stegrÀknare) och Àndra ordning pÄ de som man vill ha med hjÀlp av appen. Finns den funktionen pÄ andra G's?Jag har ocksÄ börjat dra mig mot G-Shocks som inte Àr sÄ komplicerade som t ex Frogman eller Rangeman. Jag tycker det Àr lite tröttsamt helt enkelt att behöva blÀddra sig förbi en massa onödiga funktioner för att kunna stÀlla in ett alarm.
Finns pÄ GR-B200 Gravitymaster ocksÄ.En av de bÀttre sakerna med GG-B100 Àr att man kan inaktivera funktioner man inte anvÀnder (t.ex. stegrÀknare) och Àndra ordning pÄ de som man vill ha med hjÀlp av appen. Finns den funktionen pÄ andra G's?
Den dÀr var kul! Referens?Kör mini idag.
GMN-550-2BJRDen dÀr var kul! Referens?
Du Àr bannemig en riktig encyklopedia i Àmnet. Imponerande!Finns pÄ GR-B200 Gravitymaster ocksÄ.
Du Àr bannemig en riktig encyklopedia i Àmnet. Imponerande!
Haha tackar Jag rÄkar ha en GR-B200 sÄ det var inte sÄ svÄrt.Du Àr bannemig en riktig encyklopedia i Àmnet. Imponerande!
Du hittar sÀkert den pÄ Ebay. Sök pÄ g-shock metal keeper 21mm.NÄgon som har koll pÄ vart jag köper följande del? TÀnkte byta ut den i gummi mot en silvrig pÄ min GM-2100. @L&W @roosterman .
Tackar sÄ mycket .Du hittar sÀkert den pÄ Ebay. Sök pÄ g-shock metal keeper 21mm.