dragonhf
Silver
Har sett att det finns pÄ aliexpress för runt 4000kr (bÀttre kit med glas och knappar). Sök pÄ G-shock mod. FÄr tyvÀrr inte lÀnka icke officiella tillbehör hÀr.Aah najs, vad gick dem pÄ?
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har sett att det finns pÄ aliexpress för runt 4000kr (bÀttre kit med glas och knappar). Sök pÄ G-shock mod. FÄr tyvÀrr inte lÀnka icke officiella tillbehör hÀr.Aah najs, vad gick dem pÄ?
TVA kit ligger pÄ 2700Har sett att det finns pÄ aliexpress för runt 4000kr (bÀttre kit). Sök pÄ G-shock mod. FÄr tyvÀrr inte lÀnka icke officiella tillbehör hÀr.
Tack dÄ vet ja var mer nyfiken rent generellt eftersom ja aldrig kommer ha rÄd med den riktiga. Men fÄr se nÀr och om det blir en verklighet i framtidenHar sett att det finns pÄ aliexpress för runt 4000kr (bÀttre kit med glas och knappar). Sök pÄ G-shock mod. FÄr tyvÀrr inte lÀnka icke officiella tillbehör hÀr.
VĂ€rldens mest lĂ€ttskrĂ€mda barn?Senare âtappadeâ jag klockan pĂ„ badrumsgolvet för att skrĂ€mma barnen
VÀrldens mest lÀttskrÀmda barn?
Min grabb tappade min sprillans Rolex Explorer i golvet, dÄ mÀrkte han hur lÀttskrÀmd jag Àr!inte dÄ!
dock sÄ vet dem hur rÀdd jag Àr om mina andra klockor
Verkar vara för tjejer. Mid och small storlek pÄ alla nÀstan.
G-Shock Midnight Fog Series evokes foggy nights in the city - G-Central G-Shock Fan Site
Newly listed at Casio China and expected to be released worldwide soon, the G-Shock Midnight Fog series includes five metal-covered "GM" models withwww.g-central.com
Halvkul slÀpp dÀr den hÀr faktiskt ser riktigt bra ut!
Verkar vara för tjejer. Mid och small storlek pÄ alla nÀstan.
Vi Àr flera hÀr som tycker king Àr normal storlek.
Bless You!Min grabb tappade min sprillans Rolex Explorer i golvet, dÄ mÀrkte han hur lÀttskrÀmd jag Àr!
Testade en metallkeeper frÄn gmw-b5000 och den gick tyvÀrr inte pÄ gm-2100.@L&W skrev 21mm och han har betydligt bÀttre koll Àn jag .
Tack för infon . Har du möjlighet att mÀta keepern pÄ din GMW-B5000?Testade en metallkeeper frÄn gmw-b5000 och den gick tyvÀrr inte pÄ gm-2100.
Metalkeeper ska passa för 21mm bredd band. SÄ sjÀlva keeper Àr lite bredare.Testade en metallkeeper frÄn gmw-b5000 och den gick tyvÀrr inte pÄ gm-2100.
Tack tack .Metalkeeper ska passa för 21mm bredd band. SÄ sjÀlva keeper Àr lite bredare.
Exempel: