Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Funkar perfekt att dyka med en sĂ„n oxĂ„Kunde ha kört en dykare i detta vĂ€der menâŠ
Har man en favorit sÄ har man
Jupp. KÀnde att jag mÄste pröva en sÄn! Tredje G:n i Är men nu börjar det nog bli dags att lugna ner sig och avvakta jubileumsslÀppen.Funkar perfekt att dyka med en sÄn oxÄ
AppropÄ dykare, var det du @roloj ,som knep Froggien pÄ Tratten idag?
bilder?Vad tycker ni om nya analoga Frogman?
bilder?
Snacka om att vara ks skadad!
MĂ„ste ta en bild
PÄvÀga till sjukhuset nu...
jÀkla frÀck!!
GWF-A1000 - Finns i massa olika fÀrger. Massa kanske Àr att ta i, men har sett nÄgra olika.
Med all rÀtt!
GMWB5000TVA fortsÀtter sno all handledstid.
GWF-A1000 - Finns i massa olika fÀrger. Massa kanske Àr att ta i, men har sett nÄgra olika.
De Àr snygga tycker jag. Vilken har du fastnat för?Vad tycker ni om nya analoga Frogman?
De Àr snygga tycker jag. Vilken har du fastnat för?
Royal Navy frog Àr snygg, XC ocksÄ. Gillar bÄde A1000 och D1000. A1000 Àr bekvÀmare att bÀra och mer som en vanlig klocka medan D1000 kÀnns mer som en "dykdator".Ingen av dem egentligen. Royal Navy versionen Àr cool men jag tror jag gillar den digitala versionen bÀttre.
Jag bor i nÀrheten, sÄ om ingen annan budar kanske jag har en chansDenna har ett ganska bra utgÄngspris. Kanske nÄgot för nÄgon som bor i nÀrheten.
Casio G-Shock MTG-B1000B-1AER G-Shock Bluetooth
Utropspris: 2500 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-01-18 14:46:39. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Herr pÄ Tradera.www.tradera.com
-BRT samlar alla fÀrger i samma klocka.
Den dÀr var jag kÀr i ett tag. Verkar vara svÄr att hitta.-BRT samlar alla fÀrger i samma klocka.
Jag har inte anvÀnt min mer Àn sporadiskt pÄ fritiden men tycker att Gwg1000 Àr mycket bekvÀmare.
SvÄrt att hitta till rimligt pris.Den dÀr var jag kÀr i ett tag. Verkar vara svÄr att hitta.
à ngrar ibland att jag sÄlde min, men den satt illa pÄ min handled..SvÄrt att hitta till rimligt pris.
Ăr den kvar pĂ„ forumet?Ă ngrar ibland att jag sĂ„lde min, men den satt illa pĂ„ min handled..
Köööööööööp!!!! Dom Àr bra alltsÄ.Jag bor i nÀrheten, sÄ om ingen annan budar kanske jag har en chans
Ska du göra det enkelt för dig kör du stĂ„lisen.. Den har allt och Ă€r egentligen en perfekt G.TĂ€nkte köra G-shock under OWGM men kan verkligen ingenting om dem. Har vĂ€l kommit fram till att jag gillar âcasioakâ och full metal men frĂ„gan Ă€r vilken. Vad tycker ni?