Lindflower70
Basic
Tjusigt! Hur mÄnga rutor skar du ut per klocka? 4x2 eller 5x2?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tjusigt! Hur mÄnga rutor skar du ut per klocka? 4x2 eller 5x2?
4x2 tror jag. Och sedan tvÄ rutor sparat mellan varje klocka.Tjusigt! Hur mÄnga rutor skar du ut per klocka? 4x2 eller 5x2?
Tack för svar! Skall sjÀlv fixa till en vÀska för mina klockor idag4x2 tror jag. Och sedan tvÄ rutor sparat mellan varje klocka.
SkÀr ut kuddarna hela sÄ kan du anvÀnda dem att spÀnna klockorna runt.Tack för svar! Skall sjÀlv fixa till en vÀska för mina klockor idag
Tack för tipset!SkÀr ut kuddarna hela sÄ kan du anvÀnda dem att spÀnna klockorna runt.
Fint att pengarna kom till ett bra (husbils)hem!Ha ha, nej jag har inte samma problem med G-Shocks som vissa andra i affordablestrÄden (det var bara en reaktion pÄ en lökig kommentar som fÀlldes i affordablestrÄden i en ordvÀxling om det Àr rÀtt eller fel att modda med annat Àn originaldelar). Faktum Àr att jag behövde pengarna till ett 12V elsystem som jag ska bygga till en husbil. Jag har redan lagt en bestÀllning pÄ 4 LiFePO4 batterier frÄn Alibababa. Om jag inte hade haft detta behov sÄ hade jag inte sÄlt titanaren
Ja, den Àr inte dum denFast det saknas ju en TVA???
Den bÀsta grodan helt klart.HÀr hÀr
Och hÀr Àr ett inlÀgg till...Den hÀr trÄden Àr omÀnsklig att följa, missar man tre dagar har man 32465 inlÀgg att lÀsa ikapp
Riktigt fin, trodde det var ett skÀmt första gÄngen jag sÄg bilder pÄ klockan, det coolaste Àr att Casio vÄgar och lyckas, gÄng pÄ gÄng!
GMWB5000TVA - Fan fan jag gillar denna. Har knappt tagit av den sedan jag fick hem den för nÄgra veckor sedan. Komiskt att jag var sÄ tveksam innan köp.
SĂ„ sjukt vacker
GMWB5000TVA - Fan fan jag gillar denna. Har knappt tagit av den sedan jag fick hem den för nÄgra veckor sedan. Komiskt att jag var sÄ tveksam innan köp.
Tror att det Àr en custom square. Mycket vÀlgjord.6900-burgaren kÀnde jag till men inte fyrkantsburgaren. Nu blev jag hungrig...
Ăven glaset? Riktigt bra isf. Finns det helt otryckta glas att köpa tro? Hmmm...Tror att det Ă€r en custom square. Mycket vĂ€lgjord.
Ja, har sett flera pĂ„ ebay som har custom glas. Har dock aldrig sett otryckta glas.Ăven glaset? Riktigt bra isf. Finns det helt otryckta glas att köpa tro? Hmmm...
Damn!Snacka om att vara ks skadad!
MĂ„ste ta en bild
PÄvÀga till sjukhuset nu...
Tack!Damn!
Hoppas du lÀker snabbt