En sĂ„n saknas i samlingen hĂ€r oxĂ„... Och Kobe och generalernaĂr eventuellt pĂ„ jakt efter en gw-b5600hr-1e, ingen som har en sĂ„dan liggandes och samlar damm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En sĂ„n saknas i samlingen hĂ€r oxĂ„... Och Kobe och generalernaĂr eventuellt pĂ„ jakt efter en gw-b5600hr-1e, ingen som har en sĂ„dan liggandes och samlar damm?
Hur limited eller tidigt discontinued kommer den bli mÄntro?MTG-B2000XMG-1AER finns pÄ lager hos Caliroots. Priset dock..
Casio G-shock (5636)_premium/l | Premium streetwear & sneakers | Caliroots
Stort urval av Casio G-shock (5636)_premium/l | âïž Snabb leverans âïž Gratis retur. | VĂ€lkommen till Calirootswww.caliroots.com
Bra frÄga. SÄ hÀr ligger andrahandspriser pÄ Stockx just nu.Hur limited eller tidigt discontinued kommer den bli mÄntro?
Men ack sÄ frÀn
Den Ă€r bra! Ăr ocksĂ„ tveksam, mest för att jag har TB. SvĂ„rt att motivera ett köp nĂ€r jag har den. Men men, kanske Ă€ndrar mig sen. Ănskar att Casio slĂ€pper en vit version av den, i Gundam temat med röda, blĂ„a och gula detaljer. DĂ„ hade jag köpt den pĂ„ en gĂ„ng.
GMWB5000TVA - Fan fan jag gillar denna. Har knappt tagit av den sedan jag fick hem den för nÄgra veckor sedan. Komiskt att jag var sÄ tveksam innan köp.
Ăr vĂ€l forumets första? Först tyckte jag den var asfrĂ€n, sen inte, nu tycker jag den Ă€r asfrĂ€n igen.
GMWB5000TVA - Fan fan jag gillar denna. Har knappt tagit av den sedan jag fick hem den för nÄgra veckor sedan. Komiskt att jag var sÄ tveksam innan köp.
Jag tror jag Ă€r nr2 hĂ€r. Inte först i alla fall. Finns ett gĂ€ng foton bakĂ„t i trĂ„den men fler lĂ€r det bli.Ăr vĂ€l forumets första? Först tyckte jag den var asfrĂ€n, sen inte, nu tycker jag den Ă€r asfrĂ€n igen.
Kan tÀnka mig att om nÄgon klocka behöver uplevas irl sÄ Àr det denna.
Ser verkligen fram emot lite yonssonbilder!
Inte den första Den introduserade @Rotwang för ossĂr vĂ€l forumets första? Först tyckte jag den var asfrĂ€n, sen inte, nu tycker jag den Ă€r asfrĂ€n igen.
Kan tÀnka mig att om nÄgon klocka behöver uplevas irl sÄ Àr det denna.
Ser verkligen fram emot lite yonssonbilder!
Den hÀr trÄden Àr omÀnsklig att följa, missar man tre dagar har man 32465 inlÀgg att lÀsa ikappInte den första Den introduserade @Rotwang för oss
𧞠Officiella G-ShocktrÄden
Om jag stÄr i sekundlÀge sÄ nollar hö/nedre och hö/övre Àndrar om den ska bakgrundsblinka vid larm. I alla andra lÀgen Àr nedre knapp + och uppe knappen - pÄ siffrorna jag Àr pÄ just dÄ. Kanske inte ens finns 24timmars pÄ en sÄn hÀr gammal hÀrk. PÄ min blÄa sÄ flippade jag pÄ lysknappen (tror...klocksnack.se
Lite omanlig men jÀvligt frÀn Fint att man ser vad knapparna heter i manualen för det lyckas jag alltid glömma.
Vi andra jobbar deltid med att just följa den hÀr trÄdenDen hÀr trÄden Àr omÀnsklig att följa, missar man tre dagar har man 32465 inlÀgg att lÀsa ikapp
Brukar stÄ pÄ baksidan pÄ vissa modeller ocksÄ.Lite omanlig men jÀvligt frÀn Fint att man ser vad knapparna heter i manualen för det lyckas jag alltid glömma.
Den Ă€r bra! Ăr ocksĂ„ tveksam, mest för att jag har TB. SvĂ„rt att motivera ett köp nĂ€r jag har den. Men men, kanske Ă€ndrar mig sen.
Fint att stealthversionen har kommit till ett bra hem!Ja, den Àr riktigt nice! En framtida klassiker bland G-shocks?
Jag har bÄda och har lyckats övertyga mig sjÀlv om att de kompletterar varandra bra. En stealth och en over the top.
Fast det saknas ju en TVA???Stabil kvartett detta. Gillar samtliga skarpt.
Den bÀsta!!HÄller med er om att det Àr hÀrligt med diskret titanare
Motsatsen till "stealth wealth"?HÄller med er om att det Àr hÀrligt med diskret titanare
Hur Àr det, har testosteronet skjutit i höjden nu nÀr du inte lÀngre har en feminin TB i samlingen?Fint att stealthversionen har kommit till ett bra hem!
Ha ha, nej jag har inte samma problem med G-Shocks som vissa andra i affordablestrÄden (det var bara en reaktion pÄ en lökig kommentar som fÀlldes i affordablestrÄden i en ordvÀxling om det Àr rÀtt eller fel att modda med annat Àn originaldelar). Faktum Àr att jag behövde pengarna till ett 12V elsystem som jag ska bygga till en husbil. Jag har redan lagt en bestÀllning pÄ 4 LiFePO4 batterier frÄn Alibababa. Om jag inte hade haft detta behov sÄ hade jag inte sÄlt titanarenHur Àr det, har testosteronet skjutit i höjden nu nÀr du inte lÀngre har en feminin TB i samlingen?