• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

roosterman

G-shock
2-Faktor
TvĂ„ dagar ledigt😀 Börjar med Pearl-Gn idag🙂
IMG_20220115_085540.jpg
 

roosterman

G-shock
2-Faktor

L&W

Vacheron
2-Faktor
A4712F48-39EF-4A06-8DB7-4DC3B84959F8.jpeg
43B9BAC8-133F-4F66-A273-89919F7C94A9.jpeg

GMWB5000TVA - Fan fan jag gillar denna. Har knappt tagit av den sedan jag fick hem den för nÄgra veckor sedan. Komiskt att jag var sÄ tveksam innan köp.
Den Ă€r bra! Är ocksĂ„ tveksam, mest för att jag har TB. SvĂ„rt att motivera ett köp nĂ€r jag har den. Men men, kanske Ă€ndrar mig sen. Önskar att Casio slĂ€pper en vit version av den, i Gundam temat med röda, blĂ„a och gula detaljer. DĂ„ hade jag köpt den pĂ„ en gĂ„ng.🙂
Screenshot_20220102-132829__01.jpg
 

mega

Rolex
A4712F48-39EF-4A06-8DB7-4DC3B84959F8.jpeg
43B9BAC8-133F-4F66-A273-89919F7C94A9.jpeg

GMWB5000TVA - Fan fan jag gillar denna. Har knappt tagit av den sedan jag fick hem den för nÄgra veckor sedan. Komiskt att jag var sÄ tveksam innan köp.
Är vĂ€l forumets första? Först tyckte jag den var asfrĂ€n, sen inte, nu tycker jag den Ă€r asfrĂ€n igen.
Kan tÀnka mig att om nÄgon klocka behöver uplevas irl sÄ Àr det denna.
Ser verkligen fram emot lite yonssonbilder!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Är vĂ€l forumets första? Först tyckte jag den var asfrĂ€n, sen inte, nu tycker jag den Ă€r asfrĂ€n igen.
Kan tÀnka mig att om nÄgon klocka behöver uplevas irl sÄ Àr det denna.
Ser verkligen fram emot lite yonssonbilder!
Jag tror jag Àr nr2 hÀr. Inte först i alla fall. Finns ett gÀng foton bakÄt i trÄden men fler lÀr det bli. :)
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Är vĂ€l forumets första? Först tyckte jag den var asfrĂ€n, sen inte, nu tycker jag den Ă€r asfrĂ€n igen.
Kan tÀnka mig att om nÄgon klocka behöver uplevas irl sÄ Àr det denna.
Ser verkligen fram emot lite yonssonbilder!
Inte den första ;) Den introduserade @Rotwang för oss :)
 

mega

Rolex
Inte den första ;) Den introduserade @Rotwang för oss :)
Den hĂ€r trĂ„den Ă€r omĂ€nsklig att följa, missar man tre dagar har man 32465 inlĂ€gg att lĂ€sa ikapp đŸ€Ł
 

Rotwang

Rolex
2-Faktor
GMWB5000TVA - Fan fan jag gillar denna. Har knappt tagit av den sedan jag fick hem den för nÄgra veckor sedan. Komiskt att jag var sÄ tveksam innan köp.

Ja, den Àr riktigt nice! En framtida klassiker bland G-shocks?

Den Ă€r bra! Är ocksĂ„ tveksam, mest för att jag har TB. SvĂ„rt att motivera ett köp nĂ€r jag har den. Men men, kanske Ă€ndrar mig sen.

Jag har bÄda och har lyckats övertyga mig sjÀlv om att de kompletterar varandra bra. En stealth och en over the top. :)
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Hur Àr det, har testosteronet skjutit i höjden nu nÀr du inte lÀngre har en feminin TB i samlingen? :D
Ha ha, nej jag har inte samma problem med G-Shocks som vissa andra i affordablestrĂ„den (det var bara en reaktion pĂ„ en lökig kommentar som fĂ€lldes i affordablestrĂ„den i en ordvĂ€xling om det Ă€r rĂ€tt eller fel att modda med annat Ă€n originaldelar). Faktum Ă€r att jag behövde pengarna till ett 12V elsystem som jag ska bygga till en husbil. Jag har redan lagt en bestĂ€llning pĂ„ 4 LiFePO4 batterier frĂ„n Alibababa. Om jag inte hade haft detta behov sĂ„ hade jag inte sĂ„lt titanaren 😀
 
Senast Àndrad:
Topp