• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

TĂ€nkte överraska sambon med en ny klocka men kan inte bestĂ€mma mig för vilken av dessa tvĂ„ đŸ€·â€â™‚ïž. RĂ„d frĂ„n experterna tack 👏😘.
DD9BBC7B-6784-4FA6-AF12-A03EF94E81EC.jpeg
B21F8B7F-9C06-40E1-93C2-CC6D2B1CC5CA.jpeg

Den G hon anvÀnder dagligen Àr följande.
03E74FAC-3F92-4BA2-AE3D-C914EDABD22F.jpeg
Röstar pÄ square!

TĂ€nkte överraska sambon med en ny klocka men kan inte bestĂ€mma mig för vilken av dessa tvĂ„ đŸ€·â€â™‚ïž. RĂ„d frĂ„n experterna tack 👏😘.
DD9BBC7B-6784-4FA6-AF12-A03EF94E81EC.jpeg
B21F8B7F-9C06-40E1-93C2-CC6D2B1CC5CA.jpeg

Den G hon anvÀnder dagligen Àr följande.
03E74FAC-3F92-4BA2-AE3D-C914EDABD22F.jpeg
TĂ€nkte jag skulle vara lite smart och frĂ„ga min kĂ€ra fru. Svaret blev direkt Oaken, men det rĂ€ckte inte sĂ„ utan hon sa. ”-FĂ„ se igen. Oh ja, den Ă€r verkligen fin, Ă€r den stor? Är den dyr?”. Nu Ă€r det kört, bara att jag fĂ„r införskaffa en sĂ„dan. 👍😊😍

TĂ€nkte jag skulle vara lite smart och frĂ„ga min kĂ€ra fru. Svaret blev direkt Oaken, men det rĂ€ckte inte sĂ„ utan hon sa. ”-FĂ„ se igen. Oh ja, den Ă€r verkligen fin, Ă€r den stor? Är den dyr?”. Nu Ă€r det kört, bara att jag fĂ„r införskaffa en sĂ„dan. 👍😊😍
Haha sĂ„ frugan din skulle ha valt oaken av dom tvĂ„ 😊? Den Ă€r riktigt billig nu pĂ„ https://www.brandfield.se/g-shock-ga-2100-klocka-gma-s2100-4aer

Haha sĂ„ frugan din skulle ha valt oaken av dom tvĂ„ 😊? Den Ă€r riktigt billig nu pĂ„ https://www.brandfield.se/g-shock-ga-2100-klocka-gma-s2100-4aer
Till er bĂ€gge. Jag köpte den beiga till Frugis trots köpstopp.. NĂ€r hon fick se den fick jag returstopp pĂ„ den direkt😁
SĂ„ med annat ord.. KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP 👍

He he, ja sĂ„ kan det vara. MĂ„nga saker har plockats ihop nu och mĂ„nga har sĂ„lts. Bara sĂ„ mkt jobb att sĂ€lja av gitarrer sĂ„ drar mig för det. 😅
SĂ€nder en bild pĂ„ dagens paketskörd som blev inkört för att flytta till nya Ă€gare samt en bild pĂ„ arbetsklockan för dagen. Fick t.o.m. bli skĂ„pbilen för att frakta dessa. 😊
Den feta elrĂ€kningen har redan kommit och den var inte nĂ„dig, 22400kr för december mĂ„nad. Det Ă€r helt galet. 😳

23A78B83-BEA7-4666-A095-97B96E6DDCCE.jpeg
735E113E-A4EB-4452-8C35-F3EB8C49E3C1.jpeg
Suck, det Àr bara till att förbereda sig pÄ den smÀllen nÀr den kommer. Dock sÄg jag idag att vi förbrukade 430kWh mindre i dec 21 jÀmfört med dec 20 och det kÀndes bra. Ingen nÄdig laddning med paket ni skrapade ihop i veckan, bra jobbat :)

Förresten @livinl0ud Jag röstar pĂ„ oaken! Snyggare och mindre repkĂ€nslig 👍

Suck, det Àr bara till att förbereda sig pÄ den smÀllen nÀr den kommer. Dock sÄg jag idag att vi förbrukade 430kWh mindre i dec 21 jÀmfört med dec 20 och det kÀndes bra. Ingen nÄdig laddning med paket ni skrapade ihop i veckan, bra jobbat :)

Tackar för din Ă„sikt 👏😊. FĂ„r bli att bestĂ€lla miniOAKen. Nu ska jag bara bestĂ€mma mig för fĂ€rg 😁.

Ska nog bestĂ€lla en sĂ„dan oak Ă„t frugis. 😊
@livinl0ud - det Ă€r ditt fel
 nej, förtjĂ€nst menar jag. 🙏😊
@roosterman - bra att du basunerar ut kööööp sĂ„ jag inte kan stĂ„ emot 👍😊

NÀr jag ÀndÄ ska bestÀlla dÀrifrÄn började jag kika om jag inte skulle ha nÄgot Ät mig sjÀlv oxÄ. Kanske en Twilight Tokyo?
Men ni som har koll, hur Àr priset, Àr det ok?

E66D12F6-5613-49EE-938A-8CCCD2640C28.png

Tack, jo, det Ă€r mkt jobb med paketen och prylarna men det ska gĂ„. Det hĂ€r Ă„ret Ă€r det förĂ€ndring som gĂ€ller. 😊
HĂ€rligt att ni förbrukade mindre, kanonbra juh. 👍😊

Ska nog bestĂ€lla en sĂ„dan oak Ă„t frugis. 😊
@livinl0ud - det Ă€r ditt fel
 nej, förtjĂ€nst menar jag. 🙏😊
@roosterman - bra att du basunerar ut kööööp sĂ„ jag inte kan stĂ„ emot 👍😊

NÀr jag ÀndÄ ska bestÀlla dÀrifrÄn började jag kika om jag inte skulle ha nÄgot Ät mig sjÀlv oxÄ. Kanske en Twilight Tokyo?
Men ni som har koll, hur Àr priset, Àr det ok?

E66D12F6-5613-49EE-938A-8CCCD2640C28.png
FörlĂ„t đŸ€·â€â™‚ïžđŸ˜‰đŸ™. Vilken fĂ€rg köper du till frugan? Funderar hitta pĂ„ en rövarhistoria imorgon och visa sambon denna bild och sĂ„ fĂ„r hon peka pĂ„ vilken fĂ€rg hon tycker Ă€r snyggast 😁. Better safe than sorry och happy wife = happy life :cigar:.
7F54EABD-BCA9-4618-A475-4227A80AD342.jpeg

FörlĂ„t đŸ€·â€â™‚ïžđŸ˜‰đŸ™. Vilken fĂ€rg köper du till frugan? Funderar hitta pĂ„ en rövarhistoria imorgon och visa sambon denna bild och sĂ„ fĂ„r hon peka pĂ„ vilken fĂ€rg hon tycker Ă€r snyggast 😁. Better safe than sorry och happy wife = happy life :cigar:.
7F54EABD-BCA9-4618-A475-4227A80AD342.jpeg
Öppna plĂ„nboken och köp en rose stĂ„ls istĂ€llet. 😁
image (1).jpg

Tillbaka
Topp