• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Riktigt bra pris pĂ„ den röda stĂ„l-OAKen sĂ„ som @roosterman hade skrivit KÖÖÖÖÖP!!! 😁 https://www.brandfield.se/g-shock-ga-2100-klocka-gm-2100b-4aer

Har sjĂ€lv tvĂ„ stĂ„l-OAKs som jag Ă€r nöjd med. Enkla och stilrena klockor som fyller sin funktion đŸ˜‚đŸ€Ł.

sett, men kollat lite reviews och finish pĂ„ visare ser inte bra ut (tror den röda stĂ„r ut rejĂ€lt dĂ€r mot de andra) men kanske inte sĂ„ noterbart irl đŸ€·â€â™‚ïž

Gudd murning 🙂Ny vecka.. 😳
IMG_20220117_062904.jpg

Eller sĂ„ ligger jag lĂ„gt med Twilight Tokyo och satsar pĂ„ en GMW-B5000TVA istĂ€llet. 😊
GĂ„r det att finna nĂ„gon ens? NĂ„gon som vet var jag kan köpa en? 😊
Priset pÄ Twilight Tokyo var bra, lÀgst i Sverige just nu. TVA blir nog vÀrre med, den hittar du inte pÄ nÄgon av nÀtsidorna i Sverige iallafall. Ring och kolla med KM!

Öppna plĂ„nboken och köp en rose stĂ„ls istĂ€llet. 😁
image (1).jpg
Haha skön du Ă€r 😄. Tror Ă€rligt att sambon hade upplevt den som lite tung pĂ„ handleden đŸ€·â€â™‚ïž.

Reservationspris.. dÄ kan han behÄlla den :banghead:
Ökade Ă€ven till 3k men Ă€nnu inte uppnĂ„tt. sĂ„g att den funnits pĂ„ tradera tidigare för 5 utan resultat sĂ„ ja misstĂ€nker att reservationspriset Ă€r vid 5k. Men dĂ„ hade ja hellre köpt @dzlDave klocka om jag Ă€ndĂ„ hade varit tĂ€nkt att köpa för den prislappen, men blir att vĂ€nta in nĂ„got annat tillfĂ€lle istĂ€llet samt spara in lite mer flis tills man Ă€ger en MT-G :)

Ökade Ă€ven till 3k men Ă€nnu inte uppnĂ„tt. sĂ„g att den funnits pĂ„ tradera tidigare för 5 utan resultat sĂ„ ja misstĂ€nker att reservationspriset Ă€r vid 5k. Men dĂ„ hade ja hellre köpt @dzlDave klocka om jag Ă€ndĂ„ hade varit tĂ€nkt att köpa för den prislappen, men blir att vĂ€nta in nĂ„got annat tillfĂ€lle istĂ€llet samt spara in lite mer flis tills man Ă€ger en MT-G :)
Skicka till honom och frĂ„ga var han lagt reservationspriset... đŸ€”
Högst oseriös om han inte svara pÄ det ju..

sett, men kollat lite reviews och finish pĂ„ visare ser inte bra ut (tror den röda stĂ„r ut rejĂ€lt dĂ€r mot de andra) men kanske inte sĂ„ noterbart irl đŸ€·â€â™‚ïž
Har den röda. Tycker lÀsbarheten pÄ visarna Àr bra dÄ lumen kontrasterar den röda tavlan. Kunde givetvis vara bÀttre men pÄ de andra fÀrgerna verkar visarna smÀlta in Ànnu mer i tavlan. Finishen pÄ visare och lumen Àr vÀl ingen höjdare men det Àr inget som stört mig. Jo...lumen. :)

En grej som jag hört gÀllande g-shock Àr att de kan föröka sig snabbt, att en lÀtt blir flera. Och se vad som hÀnde hos mig:

20220117_131051.jpg

Ingen "burk", men vÀl nÄgot fyrkantigt inlindat i bubbelplast.
20220117_131206.jpg

Se dÀr, en GA-800!
20220117_131252.jpg

20220117_131940.jpg

Nu gÀller det bara att stÀlla in rÀtt tid, och sÄ kan man leka lite med funktionerna.

Tillbaka
Topp