• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

6E68AE75-2C01-4B4B-9F05-4FAB30A96D51.jpeg

nÄn som vill ge mig ett rÄd ikvÀll?

har en helt ny oanvÀnd porter 5600

funderar pÄ om man ska behÄlla eller sÀlja den Ä köpa en gw-5000 istÀllet?!

vad hade ni gjort?
BehĂ„ll! Troligen svĂ„rare att hitta en oanvĂ€nd porter Ă€n en ny GW-5000. Åtminstone pĂ„ lite sikt. Å andra sidan ska man köra pĂ„ vad man gillar.

Men med det sagt sÄ Àr GW-5000 ruskigt trevlig, sÀrskilt pÄ lÀnk.

Digitala Frogman Àr min favorit
37012770-742F-4BFB-B7AE-B4B0D107D05F.jpeg
Bra flÀrp!

TĂ€nkte köra G-shock under OWGM men kan verkligen ingenting om dem. Har vĂ€l kommit fram till att jag gillar ”casioak” och full metal men frĂ„gan Ă€r vilken. Vad tycker ni?
9482CD10-E6B9-4136-A4A7-BCE0F33C9A3E.png
C601A8AB-4576-45FD-A621-A0BDCD15F16D.jpeg
StÄlisen har jag aldrig gillat om jag ska vara Àrlig. Köpte en till mig sjÀlv och en till frugan nÀr de lanserades. Hon var sin non stop i ett Är sÄ det gÄr sÄklart, jag lyckades aldrig bli kompis med den pga vikten.

6B3B51D5-5387-4AEA-BCC3-D753872447CE.jpeg

LÄt mig dÀrmed föreslÄ en med stÄlboett men pÄ gummi. De sitter gött som satan och Àr hyfsat billiga. Finns i massa olika fÀrger.

Vad gÀller Casioaken sÄ har jag en sÄdan ocksÄ. Den Àr kul nÄgra minuter. Minutvisaren Àr för kort vilket gör den svÄravlÀst nattetid och displayen Àr sÄ liten att den blir meningslös.

nÄn som vill ge mig ett rÄd ikvÀll?

har en helt ny oanvÀnd porter 5600

funderar pÄ om man ska behÄlla eller sÀlja den Ä köpa en gw-5000 istÀllet?!

vad hade ni gjort?
Är det en seriös frĂ„ga? Köp en GW och sedan sĂ€ljer du den av dem som du gillar minst.

Kollade in serien och 70-tals feelingen Ă€r ju bara för skön. Min favorit Ă€r den vita. đŸ˜ŽđŸ˜âœŒïž

G-8100D-7.png
11167919_800.jpg
Aldrig sett förr. G-Shock goes Richard Mille typ. Cool!

Inte helt olik GW-6900 och GW-7900, ÀndÄ kÀnner jag ett svÄrt sug efter den hÀr. Priset kÀnns riktigt bra dessutom. Jag önskar att nÄgon kunde tala lite förstÄnd i huvet pÄ mig, men jag misstÀnker att jag Àr i fel trÄd för det :woot:.

Casio G-shock GD-100-1AER.JPG

Tre nya MRG's.
1642493845798.png

Nerskalad MRG pÄ alla plan dÄ.
Tycker de med svart tavla ser sÄ tom ut. Inga detaljer som poppar ut. Det var nog inte deras intention men de kunde ocksÄ ha skippat Rolex's bezel mönstret för sekundmarkeringarna.

Tillbaka
Topp