Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
BehÄll! Troligen svÄrare att hitta en oanvÀnd porter Àn en ny GW-5000. à tminstone pÄ lite sikt. à andra sidan ska man köra pÄ vad man gillar.nÄn som vill ge mig ett rÄd ikvÀll?
har en helt ny oanvÀnd porter 5600
funderar pÄ om man ska behÄlla eller sÀlja den Ä köpa en gw-5000 istÀllet?!
vad hade ni gjort?
Bra flÀrp!Digitala Frogman Àr min favorit
StĂ„lisen har jag aldrig gillat om jag ska vara Ă€rlig. Köpte en till mig sjĂ€lv och en till frugan nĂ€r de lanserades. Hon var sin non stop i ett Ă„r sĂ„ det gĂ„r sĂ„klart, jag lyckades aldrig bli kompis med den pga vikten.TĂ€nkte köra G-shock under OWGM men kan verkligen ingenting om dem. Har vĂ€l kommit fram till att jag gillar âcasioakâ och full metal men frĂ„gan Ă€r vilken. Vad tycker ni?
Ăr det en seriös frĂ„ga? Köp en GW och sedan sĂ€ljer du den av dem som du gillar minst.nĂ„n som vill ge mig ett rĂ„d ikvĂ€ll?
har en helt ny oanvÀnd porter 5600
funderar pÄ om man ska behÄlla eller sÀlja den Ä köpa en gw-5000 istÀllet?!
vad hade ni gjort?
Aldrig sett förr. G-Shock goes Richard Mille typ. Cool!Kollade in serien och 70-tals feelingen Àr ju bara för skön. Min favorit Àr den vita.
Ett till foto frÄn igÄr. Om denna hade haft Oceanus-spÀnne med dold mikrojustering sÄ hade det nog varit den perfekta klockan.
D n Àr ju extremt subtil IRL. Texten Àr ju matt och grÄ pÄ en mattsvart klocka. SÄ Àr det med de flesta klockorna som Àr plottriga pÄ foto.Tyckte först att den var för plottrig men den ser bÀttre och bÀttre ut!
Haha. Det dÀr blev Ärets fjÀrde gshock-inköp. Eller vÀnta nu, det blir ju fem med den jag köpte till frugan.Fyndvarning
Bijouterie en ligne OCARAT : Montres & Bijoux
DĂ©couvrez plus de 30 000 montres et bijoux pour vos plus beaux moments de vie : fiançailles, mariage, naissance ou baptĂȘme.ocarat.com
Ser ut som gamla mrg-g1000Tre nya MRG's.
New G-Shock MRG-B2000 for 2022: Akazonae MRG-B2000B-1A4, Basic Black MRG-B2000B-1A1, Silver-Black MRG-B2000D-1A - G-Central G-Shock Fan Site
G-Shock is releasing three new luxury MRG-B2000 models for February in Japan, including the black-gold-red MRG-B2000B-1A4 (right), basic black MRG-B2000B-1A1www.g-central.com
Japp, fast utan GPS.Ser ut som gamla mrg-g1000
Hellre GPS Àn BT. Konstig lansering tycker jag.Japp, fast utan GPS.
Tre nya MRG's.
New G-Shock MRG-B2000 for 2022: Akazonae MRG-B2000B-1A4, Basic Black MRG-B2000B-1A1, Silver-Black MRG-B2000D-1A - G-Central G-Shock Fan Site
G-Shock is releasing three new luxury MRG-B2000 models for February in Japan, including the black-gold-red MRG-B2000B-1A4 (right), basic black MRG-B2000B-1A1www.g-central.com
Belysningen pÄ den Àr rÀtt nice. Siffrorna lyser upp istÀllet för bakgrunden. Tror att det Àr likadan pÄ 5600MW.
Belysningen pÄ den Àr rÀtt nice. Siffrorna lyser upp istÀllet för bakgrunden. Tror att det Àr likadan pÄ 5600MW.