Hehe vad Àr det för förvaring? Ser ut som ett slagfÀlt.DW-5600C
+ resten av gÀnget (inklusive en "silverterrorist") minus DW-5035D-1BER som Àr oanvÀnd
och minus GW-5610BC-1JF som ska fÄ lÀmna gÀnget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hehe vad Àr det för förvaring? Ser ut som ett slagfÀlt.DW-5600C
+ resten av gÀnget (inklusive en "silverterrorist") minus DW-5035D-1BER som Àr oanvÀnd
och minus GW-5610BC-1JF som ska fÄ lÀmna gÀnget.
En egenbyggd lÄda av "Ätervunnet material"Hehe vad Àr det för förvaring? Ser ut som ett slagfÀlt.
Enig! Grym klocka!Fick hem den hÀr igÄr. KÀnns rejÀl.
HÀrlig fÀrgkombo! Grattis till Ànnu en G i samlingen? Har du alla i en G-klocklÄda?Ett av tvÄ nytillskott som landade in igÄr,
Kanske den roligaste rangeman nÄgonsin?Ett av tvÄ nytillskott som landade in igÄr,
LÄter som ett riktigt bra pris. Billigaste pÄ prisjakt ligger ju runt 2800.20% pÄ casio pÄ milrab.se nu. CA20SE Àr koden.
OsÀker om dom har nÄgot bra i sortimentet dock.
En GW-9400 för typ 2,200. Ăr det vettigt?
LÄter som ett riktigt bra pris. Billigaste pÄ prisjakt ligger ju runt 2800.
Precis sÄnt man behöver höra. Nu Àr det bara att vÀnta pÄ paket.Ja. Det fÄr man nog sÀga. Har sjÀlv haft den i varukorgen dÄ jag kan sakna den ibland.
Ett av tvÄ nytillskott som landade in igÄr,
Efter mer Àn ett halvÄr i blÀstern sÄ Àr det dags igen. Men den hÀr gÄngen kör vi en ny metod!
Mm, det Àr sÄ mysigt med rost
I love the smell of rost pÄ morgonen
Vi kör 5-56 metoden den hÀr gÄngen!
OmgÄng tvÄ, efter nÄgra timmar sen lite borstande med diskmedel och varmt vatten var nÀstan allt borta!
Rent!
OBS!
AnvÀnd med försiktighet, 5-56 löste upp limmet pÄ ringen insÄg jag sen....
Tackar.HÀrlig fÀrgkombo! Grattis till Ànnu en G i samlingen? Har du alla i en G-klocklÄda?
Absolut en av de roligare iaf.Kanske den roligaste rangeman nÄgonsin?
Den har onekligen en charm, den dÀr stilrena och monokromatiska pjÀsen!Solsken unge och Gshock. En bra eftermiddag.
Haha. 2200 mÄste vara ett riktigt bra pris.Precis sÄnt man behöver höra. Nu Àr det bara att vÀnta pÄ paket.
Som att frÄga knarkare om man ska köpa mer knark liksom..
Det Àr vad som stoppat mig frÄn att bestÀlla ett. Jag blir allt bekvÀmare och latare för varje dag.Nyinkommet:
(Den var dock överjÀvlig att fÄ pÄ).
Ska ju komma in i lager igen nÀsta mÄnad, om du kan tÀnka dig betala fullpris.Nu har jag missat tvÄ annonser pÄ stÄlisen Om nÄgon vill bli av med sin sÄ fÄr ni gÀrna sÀga till.