Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
GÀller ju att ha lite flyt visavi handled och bandets hÄlplaceringar men jag tycker att den sitter grymt bra och komfortabelt.Den Àr trevlig den dÀr. Hur skönt sitter dessa jÀmfört med helstÄl och helgummi?
GÀller ju att ha lite flyt visavi handled och bandets hÄlplaceringar men jag tycker att den sitter grymt bra och komfortabelt.
Inte alls topptung enligt mig.Ok. Den lÀr kanske iaf inte vara mer topp-tung Àn vanliga klockor i liknande utförande. Dvs stÄlboett och gummiband.
Riktigt bra modd! Som Lightning Yellow squaren fast Ànnu bÀttre.
HÄller med. Tycker faktiskt ocksÄ den Àr bÀttre Àn lightning yellow. Upplever att fÄ vet hur 25 Ärs jubileums varianterna ser ut troligtvis dÀrför den gÄr att hitta dÄ och dÄ .Riktigt bra modd! Som Lightning Yellow squaren fast Ànnu bÀttre.
Oj vad bra den gula Àr
Tur att jag har sÄ fÄ just nu dÄ har nÄgra nya roliga pÄ ingÄng dock.Ju mer av dina fÀrgglada squares jag ser, desto större habegÀr. Inte bra.
Rangeman blir mitt nÀsta objekt, helt klart!Rangeman.
Bra signalfÀrg men tappas ej i kantarellskogenDen funkar bra med kantareller...
Tror ploprof har sÀkrat första tjing pÄ denHör av dej om/nÀr du tröttnar pÄ den.
Att G-Shock Àr robusta klockor det rÄder det ingen tvekan om.
HÀr Àr min trogna följeslagare DW-003 inköpt -98/99.
Den har varit med om tvÄ vÀrnplikter, en utlandsvÀng i Kosovo, suttit som tidtagarur pÄ styret pÄ enduro trÀningar och tÀvlingar under ett flertal Är, Äret om, vinter som sommar, -25 till +30 grader och aldrig protesterat samt skidresor, badsemestrar och husrenoveringar. Bilden Àr tagen nÀr den Àr med för att skyffla ut 8ton makadam till den nya parkeringen.
Enda servicen den fÄtt Àr nya batterier.
Ja Fujoor det hoppas jag inte du glömt du kan skicka den ihop med det andraTror ploprof har sÀkrat första tjing pÄ den
Kul med lite historia. Antar att det Àr en utgÄngen modell?Att G-Shock Àr robusta klockor det rÄder det ingen tvekan om.
Den har varit med om tvÄ vÀrnplikter, en utlandsvÀng i Kosovo, suttit som tidtagarur pÄ styret pÄ enduro trÀningar och tÀvlingar under ett flertal Är, Äret om, vinter som sommar, -25 till +30 grader och aldrig protesterat samt skidresor, badsemestrar och husrenoveringar. Bilden Àr tagen nÀr den Àr med för att skyffla ut 8ton makadam till den nya parkeringen.
Wow!! Nice! Var inte din klockbox full nu med 35 Ă„ringar??
Duktigt tuff. EvighetsmaskinAtt G-Shock Àr robusta klockor det rÄder det ingen tvekan om.
Jag sÄg faktiskt en irl hÀromdagen. Jag ba: "coolt med mudmaster", "nej det Àr en smael frÄn Aliexpress" .Detta dyker upp i mitt Facebook flöde... Usch. Första gÄngen stod det tom S-Shock pÄ dom.